Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ladybird schreef:MAar is het hier op bokt niet zo, dat als je "beschudligd' word van oplichting hier op bokt dat je dan permanent gebant word?
Anoli schreef:Ladybird schreef:MAar is het hier op bokt niet zo, dat als je "beschudligd' word van oplichting hier op bokt dat je dan permanent gebant word?
Ik mag toch hopen mét bewijs daar van?
Anders kan iedereen zomaar iedereen beschuldigen en laten bannen
upendo schreef:Quera: is het dan niet dweilen met de kraan open?
upendo schreef:Moet je wel mee oppassen..
Ik word door iemand bestempeld als een oplichter terwijl ik iets opgestuurd had, ik had er per ongeluk te weinig postzegels op geplakt..
Ik wist dus niet dat het niet aangekomen was en opeens kreeg ik een dreigmailtje binnen dat ze naar de politie ging voor oplichting..
Geld netjes teruggestort, kreeg het spul een week later gelukkig terug omdat ik mn postcode en huisnummer op de envelop had gezet..
Het kan wel twee kanten op werken dus..
quera schreef:upendo schreef:Quera: is het dan niet dweilen met de kraan open?
Tuurlijk.. Maar als Karel Jansen op bokt ziet als Pietje14678 en die geeft zijn rekeningnummer tnv Karel Jansen . Bokker pietje14678 word geband. Maar Karel Jansen maakt een nieuw account aan onder de naam Klaas123. Hij gaat weer door en dan moet hij toch zijn rekeningnummer tnv Karel Jansen opgeven. En die Karel Jansen is dan het punt van herkenning. Die zou je dus op kunnen zoeken in de bokt lijst.