Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Moderators zijn ook maar mensen, vind ik. Toch is die reactie niet heel erg gepast, inderdaad. En dan maakt het in wezen niet uit wat jij in de eerste instantie zei.
Ik ben laatst ook onterecht op mijn vingers getikt, gelukkig heb ik netjes een verontschuldiging gehad.
TeckTonie schreef:_San87_ schreef:Moderators zijn ook maar mensen, vind ik. Toch is die reactie niet heel erg gepast, inderdaad. En dan maakt het in wezen niet uit wat jij in de eerste instantie zei.
Ik ben laatst ook onterecht op mijn vingers getikt, gelukkig heb ik netjes een verontschuldiging gehad.
Mensen met een voorbeeldfunctie. Natuurlijk kunnen ze een slechte dag hebben, maar dit is een soort als vrijwilligerswerk. Als jij op je werk een keer zegt tegen iemand: "wat een k*topmerking maakte jij nu!", dan ben ik er zeker van dat de persoon in kwestie dit zal melden aan je baas als die zich daar niet fijn bij voelt. Ja, ze kunnen een slechte dag hebben. Hun "afreageren" op leden? Dat zijn net de mensen die de Mods op andere momenten afstraffen.
_San87_ schreef:TeckTonie schreef:
Mensen met een voorbeeldfunctie. Natuurlijk kunnen ze een slechte dag hebben, maar dit is een soort als vrijwilligerswerk. Als jij op je werk een keer zegt tegen iemand: "wat een k*topmerking maakte jij nu!", dan ben ik er zeker van dat de persoon in kwestie dit zal melden aan je baas als die zich daar niet fijn bij voelt. Ja, ze kunnen een slechte dag hebben. Hun "afreageren" op leden? Dat zijn net de mensen die de Mods op andere momenten afstraffen.
Lees anders de rest van wat ik zeg ook even voor je een heel antwoord typt.
vuurneon schreef:Ik hoef niet eens het topic in kwestie te kennen; als mod heb je je inderdaad ook te gedragen en kun je ook iets tactvols brengen. 'Ik betreur de opmerking die je maakte' klinkt al een stuk volwassener.
Daarom zijn er gelukkig ook nog hoofdmods
Ariebren schreef:Het gros van de modjes is bezig om in een vrij uurtje alle topics en tem gebeuren door te nemen.
De meeste topics hebben ze totaal geen inzicht in.
Dus wat er gebeurd er.
Hakken en dan iemand weer een berichtje geven, je moet je wel gedragen hoor !!
Waarom zijn alle toezicht houdenden moderators op Bokt zo bang dat er wat verkeerd neergezet wordt ??
Komt dit uit de leiding ??
Meneer Bart ??
Heeft meneer Bart een keer een probleem gehad met een advocaat over teksten op zijn forum ??
Of denken die penny modjes dat ze de wijsheid in pacht hebben ??
Juist een topic waar de vonken vanaf vliegen zijn de beste topics.
_San87_ schreef:Jij hebt duidelijk het topic in kwestie niet gelezen, Ariebren.
Ariebren schreef:Weet geen eens waar het over gaat.
Maar in diverse topics ben ik door die modjes terecht gewezen.
En alleen maar omdat iemand liep te temmen op mijn reactie.
En een weerwoord geven, wordt niet op gereageerd.
Normaal gesproken heb je een aanklager die verteld wat je fout gedaan hebt.
Officier van Justitie.
Hier op Bokt heb je een mod die een klacht krijgt en dan een actie doet zonder eerst de beklaagde te informeren en te vragen, enz.