Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_hartje_M schreef:Helaas niet... via ABN is een woonplaats niet nodig, en ik geloof dat ze gewoon een valse naam heeft opgegeven..
ik ben potverdorie 16 jaar, moet keihard werken voor mn geld (niet dat andere dat neit doen hoor) en dan moet me zoiets gebeuren..
Ik hoop dat zij ooit word opgelicht en dan voor een groter bedrag bah
Citaat:Wij zijn zeker met 9 gedupeerden op www.boktmarkt.nl .Opgelicht door Lissie de Jager (Rachel5000/Joke Vansen/Hissie Linnemans de Jager=namen die zij oa gebruikt).Zij laat mensen de bestelde goederen betalen maar stuurt niks op en verwijderd haar mailadres en berichten .Het geld moet overgemaakt worden op Rek ING bank nr 913860 op naam van R.Pietersma .Rotterdam ..Deze dame is al geruime tijd bezig met haar Oplichtingspraktijken .Wij willen ons geld terug!
Lindy1982 schreef:M_hartje_M schreef:Helaas niet... via ABN is een woonplaats niet nodig, en ik geloof dat ze gewoon een valse naam heeft opgegeven..
ik ben potverdorie 16 jaar, moet keihard werken voor mn geld (niet dat andere dat neit doen hoor) en dan moet me zoiets gebeuren..
Ik hoop dat zij ooit word opgelicht en dan voor een groter bedrag bah
Met valse naam kan je geen geld storten op diegene zijn rekening want dan komt het terug ..
rekening nummer en naam moeten overeen komen..
Daarbij je kan zelf geen advertentie's verwijderen hoe kan het dan dat zij geen advertentie's heeft
Vind het niet netjes dat je nu haar gegevens zo online gooit.. Misschien heeft ze het wel netjes opgestuurd en staat haar ban hier buiten