Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ibbel schreef:Het staat luid en duidelijk in alle regels: besloten topics mogen niet, behalve in het geval van Bokt meetings (die vaak voortkomen uit bepaalde HK-topics). Dus wat de mods betreft: gesloten topics mogen niet, ledenstops mogen niet, iedereen moet de kans krijgen zich voor te stellen en aan te haken bij welk topic dan ook, al is het op pagina 499...
Annabel schreef:Ik vind het wel oke als een topic dat doet..
Sommige hebben echt al wekenlang een heel kliekje met elkaar, hebben al gemeet,
Durven alles te zeggen tegen elkaar, en dan als er opeens iemand tussen wilt springen word je niet echt blij van..
Tuurlijk is het gezellig, maar als je er een hele rel van gaat maken, is ook wel sneu.
Sjolvir schreef:Snap wat je bedoeld TS, maar heb het nog nooit meegemaakt in een topic waar ik ging neuzen of mee ging doen.
Ik zit blijkbaar op hele andere stukken van bokt dan jij.
Ibbel zegt al dat het niet eens mag.
Zit bv in 40+ fjorden topic, maar daar gooien we echt nieuwe er niet uit, als die mee zou willen doen.
Zie het al voor me, sorry het is wel een openbaar forum en je kan dan wel meelezen, maar hou je mond dicht,
we zijn al met zijn 10nen.
Noop, gaan we daar niet doen en als wel iemand het doet, roept waarschijnlijk de rest dat ie getikt is.