Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Besloten topics zijn niet toegestaan. Er mag aangegeven worden dat het 'topic is bedoeld voor' maar niet 'in dit topic mogen alleen'. In theorie zijn alle gebruikers overal welkom en het is dus niet de bedoeling om gebruikers uit je topic te weren. Aan de andere kant vertrouwen wij op je gezonde verstand en gaan wij ervan uit dat je niet opzettelijk een topic zal opzoeken om daar één of meerdere gebruikers te ergeren
JoopC schreef:Is via PB opgelost.
Wij kennen haar uit het verleden en waren er nu wel klaar mee.
Ik geef toe; ik had netter kunnen zijn, maar zat er heel erg doorheen. heb ik haar verteld. hopelijk is het nu opgelost.
imd schreef:Ik zit in een gewone HK, ook een erg hechte club, maar wel heel erg open voor nieuwe mensen. Want af en toe komt een nieuweling zich melden die blijft hangen (veel blijven niet), en die blijkt er erg goed tussen te passen. Alleen maar leuk!
KirstenVosje schreef:imd schreef:Ik zit in een gewone HK, ook een erg hechte club, maar wel heel erg open voor nieuwe mensen. Want af en toe komt een nieuweling zich melden die blijft hangen (veel blijven niet), en die blijkt er erg goed tussen te passen. Alleen maar leuk!
Ja, dat soort topic's zijn er ook, maar op een gegeven moment na een aantal jaren leer je dat groepje mensen echt goed kennen en word het echt een soort familie. Het JHK topic ik lid van ben is gewoon een grote familie en ik moet er niet aan denken dat er nieuwe mensen tussen zouden komen, want dat 'klopt' gewoon niet.. Dus ik vind het ledenstop idee helemaal niet slecht of raar ofzo, maar ik snap dat als je niet zo'n super close topic zit snap ik dat nieuwe leden niet erg zijn.