Ledenstop/ weigeringen van leden in jhk? Zie het steeds meer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Iejoorr

Ledenstop/ weigeringen van leden in jhk? Zie het steeds meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-12 23:05

Ik lees het steeds vaker en vind het eigenlijk best vreemd. Ik snap dat het misschien druk is in een topic maar dat is toch juist gezellig?
Las zojuist een topic waar ook dr reden '' we zitten AL in deel 2''. Nouen? Al meld je je in deel 165! Kan altijd gezellig worden denk ik dan!

En boven dat alles is het geloof ik niet toegestaan leden te weigeren in een topic?

TurboTinker

Re: Ledenstop/ weigeringen van leden in jhk? Zie het steeds meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 23:06

soms heb je hechte kliekjes, doe je niks aan, start je er zelf 1 op

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 23:10

JoopC schreef:
Hey, langs geweest in ons topic?
Bijdeze; we zijn een hechte club.

Dat mag inderdaad niet.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 23:10

Hoe hecht je ook bent, iemand buiten sluiten is niet heel netjes ;)

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-12 23:13

Hecht of niet, het is en blijft in mijn ogen vreemd. Heb ook verschillende hechtte clubjes gehad, maar daar past altijd nog iemand bij! Moet zeggen dat tot nu toe bijna elk nieuw lid bij ons goed past!

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 23:13

Sorry ik heb 't gelezen, maar erg netjes vond ik het niet!
Al dat gescheld, omdat iemand zich komt melden :n ?

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 23:13

Kom maar bij ons, wij zijn gezellig en laten wél anderen toe ;) :D

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 23:14

Ik weet niet of je zelf in een HK topic zit? Maar in 'ons' topic kwam het pagina's aantal per dag wel dik rond de 30/40 pagina's, zonder ledenstop. Nouja, leuk om dat elke dag bij te lezen. :P Daarnaast hebben wij nu echt een super close groepje, dus je moet wel heel goed je best doen om daar 'tussen' te komen. Dat is voor nieuweling niet leuk, maar ook zeker niet voor het groepje zelf. Je kunt beter meteen zeggen dat nieuwe leden niet hoeven te proberen er tussen te komen, dat is in mijn ogen eerlijker dan ze er zelf maar achter te laten komen.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 23:15

JoopC schreef:
Wij geven het duidelijk aan, hebben het vriendelijk gezegd, en toen is er een ruzie ontstaan, die we opgelost hebben..

Dat noem je vriendelijk? Al dat gescheld?

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 23:16

Ik zit in een gewone HK, ook een erg hechte club, maar wel heel erg open voor nieuwe mensen. Want af en toe komt een nieuweling zich melden die blijft hangen (veel blijven niet), en die blijkt er erg goed tussen te passen. Alleen maar leuk!

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 23:16

Goh dit wist ik helemaal niet, dacht dat je gewoon altijd gezellig mee kon banketstaaf als je een beetje ingeburgerd was. Heb net even dat topic van Joopnogwat gelezen, sjongejonge wat een nare sfeer daar, bah! Vind ik echt niet kunnen, wat een onzin. Dit is een forum voor iedereen met dezelfde passie, om daar nou zulke groepjes in te gaan maken en dan mensen af te wijzen... Terwijl dat meisje het heel gewoon en netjes vroeg... :n

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 23:17

In de regels van de HK staat duidelijk dit:
Citaat:
Besloten topics zijn niet toegestaan. Er mag aangegeven worden dat het 'topic is bedoeld voor' maar niet 'in dit topic mogen alleen'. In theorie zijn alle gebruikers overal welkom en het is dus niet de bedoeling om gebruikers uit je topic te weren. Aan de andere kant vertrouwen wij op je gezonde verstand en gaan wij ervan uit dat je niet opzettelijk een topic zal opzoeken om daar één of meerdere gebruikers te ergeren

[HK] Regels en richtlijnen [HK] Huiskamer

In principe staan alle topics dus open voor iedereen en is het echt niet de bedoeling om te zeggen "we zitten vol" :n Hoewel ik wel begrijp dat het fijner is als je met een paar vaste vriendinnen in één topic zit, maar dan kan je ook nog altijd je eigen forum aanmaken. Er zijn genoeg mensen die dat doen, om alleen met elkaar en niemand anders te praten. Maar als je op Bokt zit ben jij te gast op het forum en dan heb jij je ook te houden aan de regels van Bokt.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 23:17

Helemaal mee eens, okal ben je in een pisbui, zo behandel je mensen gewoon niet..

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 23:18

Iejoorr schreef:
Hecht of niet, het is en blijft in mijn ogen vreemd. Heb ook verschillende hechtte clubjes gehad, maar daar past altijd nog iemand bij! Moet zeggen dat tot nu toe bijna elk nieuw lid bij ons goed past!

gewoon een tem uit gooien, wat ze doen mag niet,klaar uit

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 23:18

Vaak heb je idd hechte groepjes, maar vind niet dat je zomaar andere bokkers uit kan sluiten :n
En ook al is het druk, so what?

Zat toen ook tijdenlang met eenzelfde groepje in topic, kwamen vaak zat nieuwe, maar die hielden het dan qua vele pagina's enz niet bij en gingen helaas weer weg.Maar soms bleven ze hangen en echte diehards, juist erg leuk!
Laat mensen zelf beslissen hoe of wat. :)

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 23:19

JoopC schreef:
Hey, langs geweest in ons topic?
Bijdeze; we zijn een hechte club.

Dat noem ik eerder kinderachtig :')

Ik ben ook wel eens weggekeken uit HK's.. Maar daar wil ik dan ook vooral niet meer mee praten :n

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 23:19

JoopC schreef:
Is via PB opgelost.
Wij kennen haar uit het verleden en waren er nu wel klaar mee.
Ik geef toe; ik had netter kunnen zijn, maar zat er heel erg doorheen. heb ik haar verteld. hopelijk is het nu opgelost.

Waat ben jij ontzettend kinderachtig zeg :r ! Heb ook even in je berichten zitten neuzen. Dit vind ik wel een ban waard. Bah!

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 23:21

imd schreef:
Ik zit in een gewone HK, ook een erg hechte club, maar wel heel erg open voor nieuwe mensen. Want af en toe komt een nieuweling zich melden die blijft hangen (veel blijven niet), en die blijkt er erg goed tussen te passen. Alleen maar leuk!

Ja, dat soort topic's zijn er ook, maar op een gegeven moment na een aantal jaren leer je dat groepje mensen echt goed kennen en word het echt een soort familie. Het JHK topic ik lid van ben is gewoon een grote familie en ik moet er niet aan denken dat er nieuwe mensen tussen zouden komen, want dat 'klopt' gewoon niet.. Dus ik vind het ledenstop idee helemaal niet slecht of raar ofzo, maar ik snap dat als je niet zo'n super close topic zit snap ik dat nieuwe leden niet erg zijn. :)

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 23:22

Miracle_ schreef:
Dat noem ik eerder kinderachtig :')

Ik ben ook wel eens weggekeken uit HK's.. Maar daar wil ik dan ook vooral niet meer mee praten :n

En daarom Serena, ben ik ook uit 2 HK's weggegaan :') . Als je niet normaal kan doen, dan niet :')

Ik heb nog een leuke HK voor jou hoor <<) :*

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 23:22

Leer hier btw ook wel wat van. ;)

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 23:23

Bij ons topic komen er ook steeees meer.. ikzelf vind het wel gezellig alleen heel veel mensen blijven niet plakken of sturen 1 berichtje per week. Dat vind ik wel jammer, want het is wel gezellig maar dan moet je er wel een beetje je best voor doen.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 23:23

KirstenVosje schreef:
imd schreef:

Ja, dat soort topic's zijn er ook, maar op een gegeven moment na een aantal jaren leer je dat groepje mensen echt goed kennen en word het echt een soort familie. Het JHK topic ik lid van ben is gewoon een grote familie en ik moet er niet aan denken dat er nieuwe mensen tussen zouden komen, want dat 'klopt' gewoon niet.. Dus ik vind het ledenstop idee helemaal niet slecht of raar ofzo, maar ik snap dat als je niet zo'n super close topic zit snap ik dat nieuwe leden niet erg zijn. :)

Regels zijn regels, een ledenstop zou niet fair zijn. Dan kan niemand er meer tussen komen..
Waarom huiveren sommige mensen zo van nieuwelingen? Hoe meer zielen hoe meer vreugd :')

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 23:24

ShauniBef schreef:
Waat ben jij ontzettend kinderachtig zeg :r ! Heb ook even in je berichten zitten neuzen. Dit vind ik wel een ban waard. Bah!

haha ik ook, kon de nieuwsgierigheid niet bedwingen maar damn, tis gewoon sneu! Ik zeg een permanente wat mij betreft

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 23:24

Jeetje zit even in dat topic te neuzen, heel die rambam mag gewaarschuwd worden := Net of wij het niet kunnen lezen "Waar bemoeien al die andere mensen zich mee" etc. ... Wow ontdek echt een kant van Bokt die ik niet kende -O-

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 23:25

BaileyMix schreef:
Jeetje zit even in dat topic te neuzen, heel die rambam mag gewaarschuwd worden := Net of wij het niet kunnen lezen "Waar bemoeien al die andere mensen zich mee" etc. ... Wow ontdek echt een kant van Bokt die ik niet kende -O-

Er gaat een wereld voor je open :D