Anna (xLions) Jasmijn(jasmijnz) en Jolijn(jolijnn), Jody (joopC) en ik hadden het er over dat we eigenlijk best veel aan Bokt te danken hebben (goeie vriendinnen, nooit verveling enz.)
daarom vonden wij het tijd om een topic te openen waar je alle moderators, oprichters, onderhouders enz. van Bokt kunt bedanken voor hun werk.
heb jij bijvoorbeeld je droompaard, je beste vriendin of je grote liefde via bokt leren kennen? dan kun je dat hier vertellen en zo heel het Bokt team bedanken.
want tja, wat zijn we eigenlijk zonder bokt?

zo bedankt Jolijn:
Het ging slecht met mij, ik werd gepest op school, en voelde me vaak eenzaam. Ruzie met mijn vader werd erger en ik durfde niks meer. Ik durfde niks te vertellen alleen aan de meiden van bokt. Ze hielpen mij dag in, dag uit. Ik werd vrolijker en durfde weer mee. Nu ga ik weer normaal naar school en durf ik weer veel meer. Ook mijn vrindinnen komen terug. En dat allemaal door bokt.
bedankt jody de mods:
Ik heb denk ik wel honderd keer een topic verkeerd geplaatst, en de mods blijven het verplaatsen, hihi!
Je kunt er terecht met al je vragen en al je ideeën, hiep hiep voor Bokt en de mods!
en bedank ik:
door bokt heb ik hele lieve vriendinnen gekregen, in super gezellige huiskamertopics. als ik in een dipje zit helpen de meiden in het topic me er altijd weer uit. door bokt verveel ik me nooit, en lach ik me af en toe helemaal suf. ook heb ik door bokt een heleboel bijgeleerd als beginnend penny meisje een aantal jaren geleden.
dus heb jij ook een bijzonder verhaal, of wil je het Bokt team gewoon bedanken?
vertel hier je verhaal

en hopelijk krijgen we een heleboel bedankjes, want dat verdienen ze echt!