Ben een jongen van 25.
En heb voor een aantal jaar geleden mijn diploma Paardenhouderij niv 3 gehaald aan het Terra College in Groningen
Daarna heb ik een paar jaar als bedrijfsleider op een groot paardenbedrijf gewerkt tot dat ik er ontslag genomen heb nadat de eigenaar een wietplantage begon en paarden (waaronder die van mij) heeft mishandeld.
Sindsdien werk ik via een uitzendbureau nu bij mijn derde baan in een grote drukkerij in Leek(vlak naast de Divoza,handig

Maar zou het liefst natuurlijk weer op een paardenbedrijf aan de slag gaan.
Mijn paarden staan bij een boerderij en ik woon er vlakbij in een huurhuisje.
Doordat ik 4 paarden heb en een baan in 5 ploegen systeem heb ik helaas nog geen relatie,maar daar hoop ik toch wel ooit eens aan te beginnen als ik later groot ben zeg maar

Nu willen jullie vast weten wat voor paarden ik heb,nou bij deze.
Mijn eerste eigen paard heb ik nog steeds(en gaat ook niet levend bij mij weg) en dat is een Engelse volbloed ruin van inmiddels 17 jaar.
als 2 jarige heeft hij op de renbaan in Duindigt gelopen en onder andere het Criterium gewonnen en ook nog een snelheidsrecord voor zover ik heb kunnen nagaan.Zijn naam is Dirty Dancer en via google en de site van de renbaan kun je nog stukjes informatie over hem vinden.
vader is Solo Native
moeder heet Vestal Bell en dat is een Shirley Heights.
Hij heeft een enorme hoofdwond overleefd (had de bedrijfseigenaar hem dus aangedaan) ,het heeft bijna 3 maand gekost om te genezen,kun je wel een beetje nagaan dat het ernstig was dus.En in de jaren daarna tot 3 x toe ernstige koliek gehad,De dierenarts gaf hem steeds 5% maar zelfs dat heeft hij allemaal overleefd en nu gaat het al een bijna een jaar 100% goed met hem

Dan nummer 2
Een KWPN er van 1,98 meter zijn naam is Zigoletto W. en is een ruin van 8 jaar.
Het is gewoon een schitterend paard om te zien met een karakter dat net zo groot is als hij zelf.
vader Prestige VDL
moeder heet Wildrose en dat is een Rigoletto
En dan heb ik nog 2 mini's beide zijn een kruising Shetlander/Falabella.
De een heet Boyke en is 4 jaar,kleur zwart/wit
De ander heet Vivaldi en is 9 jaar en helemaal donker bruin.
Dat was het meeste wel dacht ik.
Mochten jullie nog iets willen weten dan lees ik het wel.