Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PineApple schreef:Ben het helemaal met je eens. Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat een persoon denkt met dusdanig veel (bewuste?) fouten nog serieus genomen te worden. Ik ben ook geen spellingswonder, maar lees wel mijn teksten na en hoop alle fouten eruit gehaald te hebben voordat ik op plaatsen klik.
Maar er zijn al meerdere topics hier over geweest toch?
Citaat:8 - De voertaal op Bokt is Nederlands: zorg voor verzorgde, leesbare posts.
De voertaal op Bokt is Standaardnederlands. Varianten als dialect, MSNtaal of ‘br33zer’ zijn lastig leesbaar en mogen niet worden gebruikt. Spelfouten en het ontbreken van hoofdletters en leestekens maken je tekst onleesbaar: verdeel lange lappen tekst onder in alinea's en gebruik witregels om je tekst duidelijker te maken. Gebruik de 'voorbeeld' functie en kijk je tekst nog even na op spelfouten voordat je het op het forum zet. Als je van jezelf weet dat je moeite hebt met spelling kan je altijd de spellingscontrole van een tekstbewerkingsprogramma gebruiken. Ook overdreven opmaak vermindert de leesbaarheid en is daarom niet toegestaan. Teksten in vet, cursief of kleurtjes en titels met ALLEEN HOOFDLETTERS of versieringen worden aangepast.
Lente schreef:Die punt ertussen gebeurt mij ook wel eens als ik via mijn mobiel post. Ik heb een touchscreen en mijn punt zit naast de (nogal smalle) spatie. Als ik het zie probeer ik wel altijd nog mijn post te editten.
F_Orumster schreef:Lente schreef:Die punt ertussen gebeurt mij ook wel eens als ik via mijn mobiel post. Ik heb een touchscreen en mijn punt zit naast de (nogal smalle) spatie. Als ik het zie probeer ik wel altijd nog mijn post te editten.
Die punt en spatie o de mobiel is gewoon vervelend.
Daar komt bij dat je niet ziet wat je typt, die tekst komt niet in mijn venster. Editten wil ook bijna niet omdat ik niet bij mijn tekst kan. Ik hoop dat dit er foutloos staat, bok nu op mn telefoon.