Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
F_Orumster schreef:Mensen zij. gewoon kritischer geworden en na jaren forummen is bepaald gedrag normaal gewordenn.
Maar ik zie ook dat geweldige bokkers een thuis bieden aan iemand die in de problemen zit. We zijn een goed volkje hier hoor!
F_Orumster schreef:Mensen zij. gewoon kritischer geworden en na jaren forummen is bepaald gedrag normaal gewordenn.
Maar ik zie ook dat geweldige bokkers een thuis bieden aan iemand die in de problemen zit. We zijn een goed volkje hier hoor!
Nayomie schreef:TS even vraagje.
Wat bedoel je dan met onfatsoenlijk reageren?(niks aanvallends hoor )
nynke55 schreef:Ik denk ook wel dat sommige reacties wat botter overkomen dan de bedoeling is, als je iets schrijft is het toch anders dan als je het tegen iemand zegt. Waar ik me dan wat meer aan erger is, aan mensen die het topic niet lezen en dan met een antwoord komen die nergens meer op slaat.
Of bijvoorbeeld een foto van een meisje op een pony, waar een paar keer op gereageerd word met: je bent te groot voor de pony, en als zij dan zegt dat ze dat weet, dat er dan toch nog tijden over doorgezeurd wordt.
Marit schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat er naar mij nooit naar of vervelend wordt gereageerd en ik ook altijd fatsoenlijke discussies heb gevoerd. Ik zelf heb geen last van 'negatieve mentaliteit'.
Het wordt vaak bij een ander gezocht maar een betere wereld begint bij jezelfIk zou me eerst afvragen hoe je van de positieve in die negatieve sfeer terecht komt en in hoeverre je daar zelf een aandeel in hebt. Je kunt in de aanval gaan maar je kunt het ook op een vriendelijke maar duidelijke manier uitleggen en er verder geen woorden aan vuil maken.
Het is in real life overigens precies hetzelfde hoor. Als wij een grote stevige dame op een shet zagen zitten, reken maar dat de halve manege het erover had hoor. Het werd alleen niet in het gezicht gezegd en hier op bokt wel. Maar wat is dan eigenlijk beter? Achter iemands rug om of direct en eerlijk?