Een deel van de gebruikers vind dan dat je gewoon moet antwoorden op de vraag van de TS, en voor de rest geen commentaar moet geven, zoals gevraagd. Daar zit natuurlijk wel wat in

Maar in sommige situaties is het eigenlijk gewoon onverantwoord om een TS niet aan te spreken op de dingen waarover hij / zij het niet wil hebben.
Het zou op zich voor het informatieve gehalte van het forum wel beter zijn denk ik als er inderdaad alleen op de vraag geantwoord wordt, en ik zie ook regelmatig dat mods ingrijpen als dat niet gebeurt, dus het lijkt toch een soort beleid te zijn dat dit de bedoeling is?
Denk aan de vele topics van mensen met allerlei problemen die gewoon heel simpel en voor iedere sufkont duidelijk voortkomen uit het 22 uur per dag hun paard in een veel te kleine ruimte houden. Of het dier te weinig ruwvoer voeren. Dat soort dingen. Als TS dan vraagt wat ze er tegen kan doen, maar meer ruwvoer of meer naar buiten is geen optie....wat moet Bokt dan met zo'n topic?
Binnen no-time zegt 25 man dat TS beter kan verhuizen, TS wil dat niet horen, mod erbij die iets zegt in de trant van "nu weten we het wel"....
altijd hetzelfde kansloze liedje.
Wat wil Bokt hier nu zelf mee vraag ik me af