Het is alweer 1,5 jaar geleden dat ik op bokt ben geweest en dat is sinds mijn avontuur bij Ceriadwen geweest, maar ik wil weer actief gaan worden en ik wil dus weer alles up to date krijgen, nieuwe mensen leren kennen en nieuwe informatie inwinnen. Heb er gewoon weer zin in om deel te zijn van de community, dus hierbij : Ik ben Donovan

Rij nu onderhand 3,5 jaar paard en het gaat alsmaar lekkerder. Ben sinds 2 jaar echt in de paardenwereld zelf gerold (qua werk en dergelijke) en vind het helemaal geweldig. Heb onderhand 4 jaar op het MBO gezeten te Clusius Alkmaar en ga nu naar het MBO 4 Geluidstechnicus op het Media College te Amsterdam.
Verders zit ik in een band genaamd Sordid Eternity, waar we de laatste tijd erg veel mee aan het doorbreken zijn. 3FM heeft ons 2 minuten airplay gegeven door onze manager op het "Dag van Vinyl" en ik ga binnenkort met Gerard Ekdom en Jan Smeets om tafel om te praten over de mogelijkheden om op Pinkpop 2013 op te treden. We hebben ook sinds zaterdag onze eerste clip gelanceerd.
Als je het wat aan vind en je wilt een kleine moeite voor ons doen, like ons dan op Facebook en share het met jullie vrienden en dergelijke. Misschien komen we ooit door die barrière heen van bekend worden door iedereen

Als je verders nog wat wilt weten, check mijn profiel pagina voor bepaalde topics of stuur me gewoon een PB!
Thanks!