tsja omdat die andere bokkers roze hebben gekregen zou ik graag bokt in het orange willen wie stemt er mee
Da's erg nationalistisch en discriminerend tegenover de Belgenbokkers. (grapje, voor ik vanalles over me heen krijg)Maar vooral lelijk. Ik ben tegen!
kallipooh schreef:Da's erg nationalistisch en discriminerend tegenover de Belgenbokkers. (grapje, voor ik vanalles over me heen krijg)Maar vooral lelijk. Ik ben tegen!Mee eens!
justkid schreef: Oranje is mooooii Alleen als bokt oranje wordt kun je mij niet meer zien. Kunnen we het gewoon bij blauw houden, en 1 roze topic.Krijg daar al hoofdpijn van als ik er te lang lees Maar hij is GAAF
Oranje? Doe mij maar kobaltblauw! of paars! Maar roze is ook mooi Oranje hoeft niet...Alleen met koninginnedag misschien.
Ik voel een hele zware 1 april grap op komen... Al duurt het nog even... ik heb zo'n idee dat ie nu al in de maak is...
sweetheart schreef:Ik voel een hele zware 1 april grap op komen... Al duurt het nog even... ik heb zo'n idee dat ie nu al in de maak is...die gedachte had ik inderdaad ook al bij het roze topic
BartVB schreef:Nee, sorry Roze is al best erg maar oranje doet me echt teveel aan voetbal denken Appeltjesgroen dan?
Amy8super schreef:Ik wil bokt in regenboog-kleur http://img703.imageshack.us/img703/552/regenboogbokt.pngBah nee, zo storend
sweetheart schreef:Ik voel een hele zware 1 april grap op komen... Al duurt het nog even... ik heb zo'n idee dat ie nu al in de maak is... idd