Bokker probeert steeds op mijn account in te loggen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ShauniBef

Bokker probeert steeds op mijn account in te loggen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-12 18:01

:wave:

Wat kan ik eraan doen :D ? Bokker probeert steeds op mijn account in te loggen om mij euh... te controleren oid :Y) !
Vond het het laatste jaar al zo vreemd dat iedere keer mijn PB's gelezen werden en bij mijn berichten ik opeens een paar pagina's verder was.. Nu kreeg ik een PBtje van een andere bokker die mij dat even vertelde.. Had na die PB dus ook gelijk al mijn wachtwoorden veranderd..

Heb nu al een paar keer een cijfercode in moeten voeren omdat diegene mijn nieuwe ww niet weet :Y) !

Kan ik hier iets aan doen of niet?

Authentic

Re: Bokker probeert steeds op mijn account in te loggen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 18:07

Weet je ook wie het is? Dan zou ik een pb naar de mods sturen, of misschien kunnen ze zien vanaf wat voor IP adres er is ingelogd op jouw account? Ik zou het aan de mods doorspelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 18:52

Ja idd, kan Bart niet kijken welk IP adres erachter zit ofzo? Dan kunnen ze die persoon misschien een waarschuwing sturen, om te zorgen dat het ophoudt?

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 18:53

Heb je een vermoeden wie het is? Echt heel vreemd dit :=

zuske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 18:55

creepy.....

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 19:07

Mods kunnen geloof ik ook het IP adres bekijken? Als ze weten met welk account dat overeen komt, kunnen ze een waarschuwing sturen, want dat is natuurlijk niet de bedoeling dat ze jouw account probeert te ''hacken''

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-12 19:10

Ik weet wie het is ja.. :') ! Vind het erg vervelend, vooral omdat ik iedere keer de cijfercode in moet voeren :P
Ik heb geen geheimen hoor :))

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 19:11

En als je haar/hem daarmee confronteert? :=

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-12 19:12

Dan wordt alles ontkent.. Maar als ik het ook van andere bokkers hoor.. En het moet gewoon diegene zijn.. Kan niet anders. :P

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 19:14

Maar dan heb je dus ooit je wachtwoord aan diegene gegeven? Dan is het een beetje een eigen schuld dikke bult verhaal vind ik :)

Henniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 19:15

Stuur een PB na Bart hij kan doormiddel van het IP adres ook dingen blokkeren, en of die persoon een waarschuwing sturen.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 19:17

Weird. Iemand probeert ook in mijn instagram te komen -_- Maar zolang jij de email houder bent kunnen ze toch niet bij je inloggen toch? Miss ben je keer ergens vergeten uit te loggen ofzo?

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 19:18

Jeetje, dat is erg vervelend :\ Hoe kan diegene je vorige wachtwoord hebben geweten? Makkelijk of zelf gegeven ooit?
Gelukkig weet diegene je nieuwe wachtwoord niet, daarom altijd zorgen voor een wat moeilijker wachtwoord (met cijfers bijv) en nóóit doorgeven.

Denk (hoop ik voor je) dat het over een tijdje vanzelf op zal houden, tenzij diegene zo hardnekkig is :+

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 19:30

Waarom zou diegen in vredesnaam jou moeten controleren? :') Ik neem aan dat je best voor je zelf kan zorgen....

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 19:35

Even contact opnemen met een mod, beter geen PB naar Bart sturen, die heeft het vaak te druk waardoor het soms alsnog lang kan duren.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 19:40

Wat triest zeg, om steeds op een anders account in te loggen. Zoek een leven.. Is het iemand die je in het dagelijks leven ook kent, of gewoon echt iemand die je alleen via bokt kent? Of is het een wraakactie ofzo? Ik zal echt niet weten waarom ik op een anders account zou willen kijken.. :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 19:42

zorro schreef:
Wat triest zeg, om steeds op een anders account in te loggen. Zoek een leven.. Is het iemand die je in het dagelijks leven ook kent, of gewoon echt iemand die je alleen via bokt kent? Of is het een wraakactie ofzo? Ik zal echt niet weten waarom ik op een anders account zou willen kijken.. :')

Ben nu toch wel benieuwd wat jij op je account hebt staat <<)
Boeit me eigenlijk helemaal niks wat een ander op zijn/haar account heeft :')

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 20:09

Doen ze niks aan :n

Ik had hetzelfde en had een mod een bericht gedaan, maar andwoord was dat er niks aan gedaan word.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 20:18

Daphne__ schreef:

Ik had hetzelfde en had een mod een bericht gedaan, maar andwoord was dat er niks aan gedaan word.

Dat vind ik behoorlijk triest.

Dianta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 20:26

Ik weet niet of phpBB daadwerkelijk logt wie (dus welk IP adres) een bepaalde poging doet om in te loggen. Ik denk dat het daardoor ook niet mogelijk is om een bepaald IP adres te voorkomen in te kunnen loggen?

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 20:30

Nayomie schreef:
Daphne__ schreef:

Dat vind ik behoorlijk triest.

Wat moeten zij ermee doen dan volgens jou? :)
Zolang de TS zorgt voor een moeilijk wachtwoord en deze persoon er dus niet in kan (is zij dan ook zelf verantwoordelijk voor, misschien heeft zij haar ww wel uitgegeven destijds?), is het ergste probleem in ieder geval al opgelost.

Dat het nog geprobeerd word en ze daardoor elke keer een cijfercode moet intoetsen is natuurlijk heel vervelend, maar juist goed dat die beveiliging er dan weer extra opzit :+

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 20:32

Kunnen ze er niet achter komen wie er telkens probeert in te loggen?
En als TS een vermoeden heeft kan die dat altijd aan een mod doorgeven :j Dan kan vervolgens die persoon in de gaten worden gehouden, of deze degelijk probeert in te loggen op TS haar account.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 20:34

Oké, sorry Shauni, ik zal er mee op houden!

:+

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 20:39

Nayomie schreef:
Kunnen ze er niet achter komen wie er telkens probeert in te loggen?
En als TS een vermoeden heeft kan die dat altijd aan een mod doorgeven :j Dan kan vervolgens die persoon in de gaten worden gehouden, of deze degelijk probeert in te loggen op TS haar account.

Dat is wellicht mogelijk door middel van IP-adressen vergelijken (als dit te checken valt tenminste), maar of het écht een hard bewijs is? (kan worden afgeschoven op ander familielid oid) Bovendien, welke straf moet er dan worden gegeven?
Lijkt mij het beste als TS gewoon een goed moeilijk wachtwoord behoudt (het grootste probleem is hiermee al verholpen dus) en het dan vanzelf wel over zal gaan.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 20:40

Maar ik denk dat TS langzamerhand wel ziek gaat worden van elke keer zo'n belachelijk wachtwoord in te voeren, of elke keer een nieuw wachtwoord maken :+