Ik kom nog op bokt met mijn telefoon (Samsung Galaxy S2), vind deze layout op mijn telefoon juist fijner omdat hij nu wel op mijn scherm past en eerder moest ik heen en weer schuiven.
Denk dat het er aan ligt dat je geen telefoon hebt die dit soort sites kan laden?
Sani
Geplaatst: 08-08-12 22:46
Ik merk op m.bokt.nl eigenlijk weinig van de nieuwe lay out. Ik begin trouwens daar altijd automatisch op de 'Eigen berichten' pagina en niet op de voorpagina, wellicht dat daar verschil in zit? Heb je dat al geprobeerd? Via je eigen berichten te starten of uberhaupt via een andere pagina dan m.bokt.nl ?
Jolliegirl
Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-12 22:47
Waarom de vorige lay out dan wel via bokt mobiel?
Hij laad heel bokt niet..
''Onvoldoende geheugen''
Terwijl er een 4 GB kaart in zit, en daar pakt ie het internet op.. Nooit problemen gehad met geheugen voor bokt.... en nu opeens sinds de nieuwe lay out wel...
M.Bokt.nl is een andere site dan het gewone Bokt. Net als o.Bokt.nl. Ze laden hun gegevens wel uit dezelfde database. Dat je nu opeens problemen hebt zou niet aan de nieuwe layout van gewoon Bokt moeten kunnen liggen. Office en mobiel hebben nog niets met de nieuwe layout van doen.
Ik vermoed toch dat t probleem bij jouw telefoon ligt maar ik ben helaas niet technisch genoeg om daarvoor een oplossing aan te dragen.
@Iris82 , ik heb net hetzelfde probleem en kon van te voren wel gemakkelijk op m.bokt.nl met mijn samsung chat via de wifi. Sinds de nieuwe lay out ook niet meer en vind dit eigenlijk echt wel balen !
o.bokt.nl is de Bokt Office versie. Dat is voor als je wil Bokken tijdens het werk en je niet wil dat jouw collega's zien dat jij iedere keer op een blauwe website zit. Hij lijkt ook een beetje op een Excel sheet.
Geryon
Geplaatst: 09-08-12 10:05
Iris82 schreef:
o.bokt.nl is de Bokt Office versie. Dat is voor als je wil Bokken tijdens het werk en je niet wil dat jouw collega's zien dat jij iedere keer op een blauwe website zit. Hij lijkt ook een beetje op een Excel sheet.
Ik zal niet al teveel in de technische details treden, maar de website is inderdaad te zwaar nu voor jullie mobieltjes. Die 4GB geheugen maakt voor internet niet veel uit. Je moet het zo zien:
Je bent in een gymzaal waar alle ramen en deuren open staan met 20 anderen en je moet in een touw klimmen naar het plafond toe. Dit gaat je prima af. Dit is de situatie hoe m.bokt.nl was. Je krijgt nu, dat je hetzelfde moet doen in dezelfde gymzaal, met alle ramen en deuren dicht. Het is stik benauwd daar. Wedden dat het je niet lukt?
Je telefoon heeft dus te weinig "zuurstof", of zoals dat bij telefoons/computers/weetikveel wat nog meer heet, werkgeheugen nu, hij krijgt het niet meer goed voor elkaar. Gelukkig voor jou is er wel een oplossing. Die heet "Opera Mobile". Dit is een browser die is gebouwd voor telefoons die heel weinig werkgeheugen hebben zoals die van jou, waarbij al het "rekenwerk" bij het bedrijf Opera gebeurt en je telefoon dus helemaal niets hoeft te doen.
Jouw telefoon heeft waarschijnlijk 4MB werkgeheugen. Een iPhone 4S heeft 512MB geheugen. Snap je nu waarom het daar wel gaat en bij jou niet?
Als je googlet op install Opera mobile on samsung chat dan vind je een aantal handleidingen hoe je dit op je telefoon kan krijgen. Je kan met Opera mobile ook zonder problemen op de normale sites van bijvoorbeeld nu.nl, hotmail, gmail en zelfs op het normale Bokt forum. Succes!
Ik begrijp het. Ach, ik laat het zo.. Ben ik gelijk van mn verslaving af...
Komt toch binnen nu en 2 maanden een smartphone
amanda2
Geplaatst: 10-08-12 09:14
Ik krijg de site wel op mn BB, Alleen begint de beginpagina met het nieuws en de quotes. Handig als je voor t eerst op n dag inlogt, Maar dan heb je die ook wel gezien en wil je naar de actieve onderwerpen en je eigen berichten. (Wat ik wel n erorme vooruitgang vind, overzichtelijk!)
Gaat dat nog veranderen of kan je dat zelf instellen?
Nuja ik snap het wel dat het niet gaat door m'n telefoon, maar vind het wel jammer eigenlijk... Kan hier echt niets aan veranderd worden? Dat je bv op mobiel ook nog de oude versie kunt nemen ofzo..
heb er geen snoertje bij gehad kan ik het gewoon op m'n geheugenkaart zetten? Vind het wel poedersuiker dat ik dit alleen moet doen voor bokt dus twijfel nog wat
Vergeet niet dat met opera je gebruik kan maken van het gehele internet. Overigens is terugstappen op de oude stijl waarschijnlijk ook niet eens zonder gevaren qua beveiligingslekken. De motor van dit forum bevat nog wel eens wat beveiligingslekjes en dan is 't maar goed om alles zo up to date mogelijk te houden!