Is reageren nou zo moeilijk?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Silence

Is reageren nou zo moeilijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-12 11:07

Hallo bokkers,

Ik ben niet iemand die me snel ergert, maar ik merk dat dat tegenwoordig toch steeds meer gebeurd op bokt.

En waarom..... Steeds vaker zie ik spoed/paniek topics verschijnen.
TS in rep en roer en grote paniek.

Er worden allerlei tips enz. Gevraagd want de hele verdere ontwikkeling lijkt van bokt af te hangen.

Dan komt bijv de dierenarts of wat er ook nodig is..

En dan......dan blijft het stil....
TS neemt geen enkele moeite meer om even te reageren hoe de afloop was.
Niks wordt er meer gezegd over de gegeven tips, adviezen enz.
Laat staan een bedankje voor de hulp als de gouden tip erbij zat.

Ben ik de enige die me daar aan begint te ergeren?

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 11:08

Ja heb ik soms ook hoor. Even een klein berichtje hoe t afliep, of als je rij tips krijgt en je hebt ze toegepast hoe het ging.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 11:09

Nou ik dus ook. Heb nu weer een topic waar ik benieuwd naar ben hoe het verder is gegaan. Maar geen reactie van TS. Vind ik wel jammer, want iedereen die TS tips heeft gegeven krijgt geen reactie terug hoe het verder is verlopen.

Ess_Ramona, idd, hoeft niet veel te zijn, als het maar een berichtje is toch?

Daks

Re: Is reageren nou zo moeilijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 11:12

ja heb ik ook.
Ik weet welk topic je bedoeld Silence.

Zelf had ik toen een topic geopend over mijn paard in utrecht en nu nog post ik daar af en toe wat gewoon om te laten weten dat het goed gaat.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 13:20

om even je titel aan te halen

ook zo irritant dat mensen spullen te koop zetten en vervolgens niet reageren als je interesse hebt....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 16:16

Snap heel goed dat het vervelend is. Maar je mag naar mijn weten altijd nog zelf weten als je reageert of niet. Daarom open ik bijna nooit topics. Als ik mijn antwoord heb is het goed.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-12 16:55

Bij een gewone vraag vind ik het wel nog anders dan bij die spoed/paniek topics.
Al vind een kleine reactie altijd wel zo netjes. Je vraagt wel om advies.
Als je dat irl doet loop je toch ook niet zomaar weg ;)

xRomana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 18:09

net als in het echt leven toch? Zijn altijd mensen die altijd aan het woord zijn, niet of slecht kunnen luisteren wat je te vertellen hebben :D Gebeurd hier dus ook, plempen hun verhaal neer en daarna zijn ze het het kwijt :)

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 18:58

Dit gaat zeker weer over mijn topic?? Ik had het heel druk en kon niet op bokt. Zelf weet je soms ook niet wat er speelt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 19:00

_Maureen_ schreef:
Dit gaat zeker weer over mijn topic?? Ik had het heel druk en kon niet op bokt. Zelf weet je soms ook niet wat er speelt

Lees net in je topic, dat andere zagen dat je gewoon vrolijk aan het doorbokken was?

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 19:01

Ik erger me er vooral aan dat er vooral help geroepen wordt op de bokt ipv een dierenarts erbij te halen en of ff een belletje naar de dierenarts voor advies en of vragen.

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 19:10

Ja, heb ik ook wel eens gehad.
Dan dacht ik later, dat iemand 'voor de grap' maar een topic had geopend, om de reacties te lezen of zo.

shana2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 19:18

ja dat haat ik eerlijk gezegd ook ik vind dat dat dan onvriendelijk is een klein berichtje zoals alles is weer goed met mijn paardje bedankt is toch niet veelg evraagd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 19:20

Vind het vooral irri als het paard iets met de gezondheid heeft. Dan geef je tips en je hoort niet hoe het afloopt.

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 19:59

Het is ook erg vervelend voor de ''volgers''
Eerst zo'n paniek bericht waarbij regelmatig de da pas als laatste word gebeld :roll: Terwijl het heel duidelijk nodig is(!)
Vervolgens word er overal gepost behalve een update over de situatie,nou dat is een fijn gevoel voor diegene die wel met gevoel en emotie's het topic volgen.
Qua gevoel word je dan een beetje aan de kant gezet,je leeft mee,hoopt op een goeie afloop en vervolgens zie je de ts overal leuke berichtje's posten al dan niet zinvol maar een update is teveel van het goeie....

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 20:24

Ben het met je eens. Laat op zijn mins even weten hoe het afloopt want er zijn veel mensen die toch even hun energie erin steken om diegene te helPen

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-12 22:00

_Maureen_ schreef:

Ik doelde op niemand zijn topic, maar in het algemeen. Dat staat er ook bij.
Heb jouw topic volgens mij niet eens gezien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 22:02

Ik vind het idd vaak voorkomen.
En wat ik ook erg vind, en misschien nog wel erger, baas heeft tijd om het hele 'spektakel' op bokt te zetten, met de vraag of de DA moet komen.
Ik zou zeggen neem het zekere voor het onzekere, ga op je gevoel af.
Laatst nog iemand een paard die had met zn benen in het prikkeldraad gezeten, als je die fotos zag...
Moet ik de DA bellen?
:roll:

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 22:13

Mensen worden veel te afhankelijk van internet. Zelf logisch denken of even een belletje naar de DA zou vaak veel beter zijn.
Maar als je dan toch een topic opent is het wel zo netjes om even te vertellen hoe het is afgelopen.

OnlyFroukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 22:16

AnnemiekvM schreef:
Mensen worden veel te afhankelijk van internet. Zelf logisch denken of even een belletje naar de DA zou vaak veel beter zijn.
Maar als je dan toch een topic opent is het wel zo netjes om even te vertellen hoe het is afgelopen.

Helemaal mee eens,
als er wat met me paard is waar ik bij denk "helpp" dan ga ik niet eerst naar huis naar bokt etc.
Dan bel ik gelijk de da en daarna mss een berichtje op bokt. Alleen dan met wat er was..

En als mensen al een bericht plaatsen is het wel zo netjes om wat neer te zetten inplaats ineens helemaal niks meer te laten horen.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-12 12:05

Ben blij dat ik niet de enige ben, ging al twijfelen aan mijn opvoeding haha.

bosmonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 12:08

AnnemiekvM schreef:

Hier sluit ik mij helemaal bij aan. Als het serieus spoed is, hoe heb je dan wel de tijd om een topic te openen, denk ik dan... :+

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 12:12

Froukjeloves schreef:
AnnemiekvM schreef:

Helemaal mee eens,
als er wat met me paard is waar ik bij denk "helpp" dan ga ik niet eerst naar huis naar bokt etc.
Dan bel ik gelijk de da en daarna mss een berichtje op bokt. Alleen dan met wat er was..

En als mensen al een bericht plaatsen is het wel zo netjes om wat neer te zetten inplaats ineens helemaal niks meer te laten horen.

De meeste mensen hoeven tegenwoordig niet meer naar huis om een berichtje op bokt te plaatsen, dat kan gewoon vanaf je smartphone. Desondanks zou het ook mijn keus niet zijn.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-12 12:13

Inderdaad, ook ik kan internetten op mijn telefoon, maar als er echt iets is met één van de paarden dan gebruik ik die om te bellen naar de DA, niet om te bokken.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 14:14

Ik zit niet zo vaak in zulke topics, dus mij stoort het niet zo, maar ik kan me wel voorstellen dat je toch graag ff de afloop wil weten :j .

Wat ik overigens wel irritant vind is dat er na 2 minuten door de ts meteen een bericht wordt neergeplempt met "niemand???" of "is mijn topic niet interessant/mooi/leuk genoeg?"