ik krijg sinds gisteravond helemaal geen meldingen meer van Bokt.niet van de HK, niet van de topics die ik volg, en ook niet van priveberichten ik heb niets veranderd, of gewijzigd.en de mail werkt goed bij andere forums, en gewone mails.
Werecat
Ik heb hetzelfde probleem! Ook op de home pagina van bokt (waar de topics staan waar recent in gereageerd is), komen ook geen nieuwe advertenties meer te staan... Blijft leeg!
spicegirl
Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-12 10:38
dat heb ik ook!! hellup! is er niemand van Bokt die hier wat op weet ??
uiteraard, staat nog goed. ik had het niet veranderd..
ook schijnt mijn wachtwoord gewijzigd.heeft nu 2 letters meer als mijn WW. kan het niet veranderen, omdat mijn WW niet klopt. mailtje met herinnering kan ook niet, want ik krijg geen mail van Bokt. ik heb de webmaster al gemaild,maar nog geen antwoord terug.
Kreeg je vroeger wel van Hk een melding? Ik zou echt gek worden als ik voor elk HK berichtje een maik zou krijgen. Schrijf dan maar direct 100 mailtjes per dag, als ik het ingesteld zou hebben
spicegirl
Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-12 10:38
natuurlijk, anders zou ik het niet zeggen.. maar die zijn niet zo druk
Ik moest het ook even navragen, op dit moment houdt jouw provider de mail die van Bokt vandaan komt deels tegen. Bart is ermee bezig om dat op te lossen.
Als je het 'nu!' opgelost wil hebben, zou je tijdelijk een ander emailadres (bijvoorbeeld gmail) kunnen instellen, daar zijn geen problemen mee.