Dus, diersoort in de topictitel op BB ITP, ja of nee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ine23 schreef:Miracle_ schreef:Als je het niet wil zien, klik je het toch gewoon weer weg?Ik kan me geen diersoort voorstellen waarvan je zo "de schijt" van krijgt?
Misschien slakken, vogelspinnen,... ? Ik vind ze fascinerend, maar anderen vinden ze vies
Miracle_ schreef:Eleionomae schreef:en honden, ik heb zo'n hekel aan hondenDan ben je uniek
![]()
Miracle_ schreef:Tjsa bij mijn prinsesje aan zee, mag ik toch hopen dat je wel snapt dat het daarbij niet om een papegaai of vogelspin gaat
Hoe kan je nou een schijthekel aan honden hebben als ze alleen maar op een foto staan?Je vind ze leuk, of je vind ze niet leuk, dan klik je toch gewoon weg.
Eleionomae schreef:Miracle_ schreef:Tjsa bij mijn prinsesje aan zee, mag ik toch hopen dat je wel snapt dat het daarbij niet om een papegaai of vogelspin gaat
Hoe kan je nou een schijthekel aan honden hebben als ze alleen maar op een foto staan?Je vind ze leuk, of je vind ze niet leuk, dan klik je toch gewoon weg.
Maar als ik dan eerst 6 topics met schijthonden tegen moet komen voor ik het briljante topic tegenkom van Princess de vogelspin op haar dagje zonnen aan het strand van Scheveningen, is de lol er al weer af
Eleionomae schreef:Miracle_ schreef:Tjsa bij mijn prinsesje aan zee, mag ik toch hopen dat je wel snapt dat het daarbij niet om een papegaai of vogelspin gaat
Maar als ik dan eerst 6 topics met schijthonden tegen moet komen voor ik het briljante topic tegenkom van Princess de vogelspin op haar dagje zonnen aan het strand van Scheveningen, is de lol er al weer af