Er wordt nu al heel dikwijls langs elkaar heen gepraat omdat mensen niet altijd de volledige post (willen) lezen. Ik denk dat dat met dit systeem alleen maar erger wordt, omdat mensen alleen het stukje gaan lezen waarin zij gequote/getagd worden.
Citaat:
Stel iemand opend een topic met een vraag en iemand zegt ik geloof dat @(bokker) dit heeft mee gemaakt, of die en die heeft er verstand van, dat deze bokker dan een melding krijgt welk topic ze genoemd worden
Dit zie ik helemaal niet gebeuren.
Stel: er is een bokker met de boktname Lovehorsesforever en eentje met de boktnaam Lies. Beide personen heten in het echte leven Lies. Een bokker die Lovehorsesforever in real life kent kan dan zeggen 'volgens mij heeft Lies dat ook al meegemaakt'. Je snapt dat de verkeerde persoon dan verwittigd wordt.
Nog een voorbeeld: 'Volgens mij heeft Marlies dit ook meegemaakt' terwijl het eigenlijk Marlies19 moet zijn of iets dergelijks.
Als je dan echt de exacte boktnaam moet gaan zoeken in de ledenlijst is het toch handiger om dan meteen een PB te sturen naar de betreffende bokker.