Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jaime_ schreef:Het mooist zou zijn vind ik dat je dan GL-ITP krijg (dus grondwerk/longeren ITP) en VHD-ITP (vrijheidsdressuur itp)
Wat ik persoonlijk ook handig zou vinden is wanneer mensen gebruik maken van tags, dus pietje voor het eerst aan de longe wordt dan : [LON] pietje voor het eerste aan de longe
Langeteugelwerk met lotje de welsh wordt dan [LT] Lotje de welsh etc.
Het zou ook een hoop schelen als nu al de tags worden toegepast, dan kan ik alles met [VHD] als tag gewoon overslaan en niet eerst perongeluk aanklikken omdat de titel niet verhelderend is.
[***] schreef:Ik denk als VD opgesplitst wordt van de rest dat het al heel wat overzichtelijker/fijner is. Ik denk dat het grootste gedeelte toch bezig is met ofwel VD, ofwel de rest (longeren/dubbele longe, grondwerk, horse agility, lange teugelen, .... ). Natuurlijk komt er ook wel eens wat VD-achtig iets voor bij de rest, maar ik denk dat 1 of 2 VD-foto's als onderdeel van een training ook geen probleem hoeft te zijn (ik verwerk bv. VD in mijn grondwerk, eens ergens op staan ofzo, of eens flemen ter ontspanningsmomentje of dergelijke).
Citaat:Wat voor input zoek je precies TurdusMerula?