Sinds kort weet ik dat het op bokt niet is toegestaan schokkende foto's te plaatsen. Dus geen dode of stervende dieren/mensen, mishandeling, etc. (hmmz, staan toch regelmatig dergelijke dingen op VN, maar vooruit).
Rede hiervoor is dat bokt door aardig wat jonge gebruikers bezocht wordt, en bokt is van mening dat die hier tegen beschermt moeten worden.
Ik vind dit eigenlijk onzin en niet de verantwoording van bokt.
De TV schreeuwt de hele dag dood en verderf (zie de beelden van Khadaffi zo nog langs komen), maar bokt moet tere kinderzieltjes beschermen

Ik ben van mening dat dit de taak van de ouders is. Kinderen kunnen dergelijke beelden heel eenvoudig via google al tegen komen, of op een willekeurige nieuws site. Wil je dat als ouder niet? Dan laat je je kind niet zonder toezicht op internet, of je gooit er een speciaal filter op of weet ik veel.
Ook al vermeld je van te voren: pas op: Schokkend! En plaats je de foto in link, is het nog niet toegestaan.
Echter, foto's van een boktpaard wat een ongeluk heeft gehad en waarvan zijn been helemaal open ligt, mag weer wel

Dus ik vind A: dat deze verantwoording niet bij bokt ligt
en B: Dat het áls je het dan zo doet, het alles of niets moet zijn. Dus niet uitzondering hier en uitzondering daar.
Ben benieuwd naar meningen ?