Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mrjlnx schreef:Dan nog kun je iemand wel in zijn waarde laten. Sommige opmerkingen kunnen heel kwetsend overkomen terwijl je er van uit gaat dat iedereen het beste met zijn paard voor heeft.
anneschr schreef:mrjlnx schreef:Dan nog kun je iemand wel in zijn waarde laten. Sommige opmerkingen kunnen heel kwetsend overkomen terwijl je er van uit gaat dat iedereen het beste met zijn paard voor heeft.
Dat klopt, soms gaat het wat te ver inderdaad. Maar sommige penny reactie's van Wojoo zo Sielig, daar kan je niks mee. Onderbouw het iniedergeval. Dan kan je er misschien nog wat mee
stef schreef:Sommige bokkers lijken er serieus voldoening uit te halen om jongere of minder ervaren users onderuit te halen...
Tja.. wat doe je eraan?
Cowgirl schreef:stef schreef:Sommige bokkers lijken er serieus voldoening uit te halen om jongere of minder ervaren users onderuit te halen...
Tja.. wat doe je eraan?
Ik vraag mij altijd af of dat in het echte leven dan ook zo gaat. Mijn ervaring is dat BOKT een soort 2e leven is waar je alles mag spuwen. In het dagelijks leven gaat het er heel anders aan toe.
Na 10 jaar wel geleerd wat je wel en niet kunt plaatsten. Als je klote in je vel zit kun je beter een vriendin bellen dan het op Bokt kwakken