Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geerke schreef:tja....je zal maar jaloers zijn of een hekel hebben aan iemand en hem zo zwart willen maken.
Gaat niet werken dus.
Natuurlijk zijn er oplichters,maar een verhaal heeft vaak twee kanten.
papagroom schreef:geerke schreef:tja....je zal maar jaloers zijn of een hekel hebben aan iemand en hem zo zwart willen maken.
Gaat niet werken dus.
Natuurlijk zijn er oplichters,maar een verhaal heeft vaak twee kanten.
ik heb het hier over bewezen,dus veroordeelde oplichters,op een alleen voor leden toegankelijk topic is dat toegestaan.
papagroom schreef:Ik doel op een lijst zo als bv de AFI hanteerd
Hier op staan mensen die door. Dit buro met gevolg voor de rechter zijn gebracht,met voor hun naam een cijfer hoe vaak dit gebeurt is.
Deze lijst wordt in de vorm van een krant iedre maand onder de leden verstuurd.
Moet op internet onder bepaalde voorwaarden dus ook toegestaan zijn.
papagroom schreef:Ik doel op een lijst zo als bv de AFI hanteerd
Hier op staan mensen die door. Dit buro met gevolg voor de rechter zijn gebracht,met voor hun naam een cijfer hoe vaak dit gebeurt is.
stef schreef:papagroom schreef:Ik doel op een lijst zo als bv de AFI hanteerd
En hoe wil je dan controleren wie er achter welke username zit?
Suzanne_J schreef:Je wilt dus iedere bokker die in een rechtzaak is beland omwille van oplichting op een zwarte lijst zetten?
Hmm ik vind het niet zo'n goed idee. Ik heb zelf vorig jaar een rechtzaak gehad met een bokker die een 'handelstal' bezit. Deze bokker zou dan ook op de lijst belanden als ik het goed begrijp? Persoonlijk zou ik dat niet nodig vinden. Hoewel we toen wel die rechtzaak gehad hebben, vind ik dat de bokker wel het hart op de goede plaats heeft, en ik vind haar al genoeg gestraft met het verliezen van de zaak. Daarom heb ik ook besloten haar niet openbaar te maken op bokt.
Dus hoe wil je bepalen wie er op de lijst is gekomen? Als je iedereen die een rechtzaak heeft verloren, op de lijst zet, krijg je ook mensen die eigenlijk wel een tweede kans verdienen.