Ik heb hem al miljoen keer opnieuw geladen, had er gister al last van maar dacht dat mijn computer gewoon een nachtje rust nodig had Had geen effect dus
Ja dat gelukkig wel, is ook nog wel te doen hoor, maar maakt het wel rommelig.. Bij het tem icoontje staat nu: Meld dit bericht, en onder een post staat profiel-Stuur prive bericht..
paint openen zorgen dat bokt open staat met de rare meldingen op knopje print screen drukken in paint plakken (control - V) plaatje opslaan plaatje op bokt plaatsen
Je en dat dus bij elk icoontje.. Normaal kun je er met de muis op gaan en dan krijg je een tekstje in beeld, bij mij dus geen icoontje meer maar alleen een tekst Tis zo echt een rommeltje.. En voor elke topicnaam staat nieuwste bericht..
druppeltje
Geplaatst: 05-03-12 19:11
Krijg je op andere sites wel plaatjes te zien? En smileys op andere fora?
Als je naar je gebruikerspaneel gaat -> forum instellingen -> wijzig weergave opties -> bij mij staat alles op ja behalve de censuur . Kun je dat eens controleren?
Alles behalve censuur staat bij mij ook op ja! Ik heb wat forums bekeken maar kan niks vreemds ontdekken, deels omdat ik nooit op andere forums zit.. geef is een forum (liefst met plaatje), dan kan ik zien of er bij mij iets anders is