Zoals de titel al zegt heb ik helaas moeten besluiten om te gaan stoppen met de nieuwsredactie.
Ik heb het de afgelopen zes jaar (wat vliegt de tijd!

Dankzij Bokt zijn er voor mij heel veel deuren open gegaan en zo gebeurde het dat ik een paar weken geleden plotseling vanuit het niets een aanbod kreeg van De Hoefslag om voor hen te komen werken.
Na veel nadenken en overleg heb ik besloten om deze superkans met beide handen aan te pakken. De afgelopen twee weken heb ik al het een en ander voor hen gedaan en dat is ontzettend goed bevallen.
Jammer genoeg is het alleen onmogelijk om twee sites tegelijkertijd van nieuws te voorzien. Daarom zit er helaas niets anders op dan te stoppen met de nieuwsredactie van Bokt. Dat gaat met pijn in m'n hart, maar het is nou eenmaal niet anders. De afgelopen twee weken ben ik dan ook begonnen met afbouwen op Bokt zodat de overgang niet ineens pats-boem zal zijn.
Daarom leg ik dus mijn kleurtje en taak hier neer. Ik zal in juli nog wel voor Bokt naar de Olympische Spelen in Londen gaan.
Dat is toch wel de ultieme afsluiter en ik ben blij dat ik dat nog mag meemaken!
Iedereen heel erg bedankt voor de afgelopen jaren: de mensen uit het boktteam, maar ook de mensen die nieuws of foto's hebben aangeleverd, nieuwsberichten beschikbaar hebben gesteld en natuurlijk de mensen die voor de meest uiteenlopende maar ook interessante discussies hebben gezorgd op de voorpagina van Bokt

Het zal wel even wennen en afkicken zijn.