Bokt, wat zou het toch saai zijn zonder de contacten die ik heb te danken via Bokt. Soms mopper je in gedacht op Bokt. Heel eventjes dan. Kwestie van relativeren en de tekst nog een keer goed lezen. Dat is echt een vast gegeven. Goed tijd vergeten zodra je met Bokt bezig bent is ook zeker een vaststaand FEIT! Erg, zeker niet! Wat ik echt leuk vind aan Bokt vind zijn de contacten die je legt ongecompliceerd. Zo leuk zelfs dat ik via Bokt een zeer dierbare vriendin heb waarvoor ik zelfs ceremoniemeesteres ben geweest!
Zoooo bij deze een voorzetje wat ik aan Bokt heb te danken! Eigenlijk heel veel dus Thanks Bokt!
Ook ik heb aan Bokt een paar hele fijne contacten overgehouden waar ik lief en leed mee kan delen
Wat ik ook aan Bokt te danken heb ik dat ik echt dingen leer, ik zal je zeggen, toen ik mij hier 2 jaar geleden aanmeldde las ik hier soms echt dingen waarvan ik nog nooit gehoord had. En het is zo fijn, dat als familie of vrienden thuis je niet begrijpen als je verhalen wilt vertellen over paardlief en dat je dan gewoon op Bokt terecht kan!
Ik heb ''dankzij" Bokt een van mijn paarden. Merrie laten dekken, via pb wisseling gehad over een hengst. Goed rond gekeken, hengsten, moederlijn verder bekeken etc. Merrie toch laten dekken door tip via pb. Veulen geboren. Voila. Goed talentvol paard, ook een typisch 'Bokt' karakter. Werkwillig, maar af en toe stronteigenwijs.
PaysBas
Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-12 12:04
Dankzij Bokt ben ik een eigen zaak begonnen!
Dankzij Bokt zijn oude contacten ook weer actueel!
@Sammie; Doorzetten en doorbijten heel typerend Bokt!
listiglistje
Geplaatst: 05-02-12 12:10
- Mijn oude paard teruggevonden via Bokt - Nieuwe vrienden/kennissen - Leuke uitjes met Bokkers (uit eten, BBQ, mee op concours en deze zomer zelfs KNHS instructieweek) - Veel tips en ervaringen in het koolhydraatvrije bokkers topic...(nieuwe levensstijl) daardoor heel wat kilootjes kwijt en blijvend op gewicht
PaysBas
Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-12 12:13
@Listinglistje; dat zijn al een boel leuke dingen! Dat koolhydraten dieet klinkt interessant!
Zijn er op Bokt nog meer mensen/bokkers een eigen zaak begonnen?
Veel leuke mensen leren kennen, veel motivatie gevonden om dingen daadwerkelijk te gaan doen of vol te houden. Veel gelachen door leuke reacties en ook al heel vaak een warm gevoel gekregen door alle leuke en lieve complimentjes die ik krijg over Marisse (en dat zijn er vèèèèèl )!
ik word altijd helemaal vrolijk van topics waar mensen om hulp vragen (rechtstreeks of misschien onbedoeld) en er dan gelijk ontzettend veel mensen klaar staan om te helpen. Zooist die een dressuurjasje aangemeten kreeg (had tranen van het topic), zo mooi dat mensen dat allemaal voor elkaar over hebben. Bij ziekte of eenzame dagen mensen die elkaar opzoeken en kaartjes sturen. Bokt is nog niet zo verkeerd. En volgens mij, ondanks sommig commentaar, heb ik wel altijd het idee, dat iedereen altijd het beste voorheeft voor de paarden/mensen. Ook al is het soms wat onhandig verpakt qua commentaar. Denk ik niet dat mensen elkaar hier op het forum "bewust" willen kwetsen.
- Mijn oude pony is door bokt gevonden door haar oude verzorgster - Dezelfde pony staat nu weer bij diezelfde oude verzorgster - Zelf een verzorgpaard via bokt - Tijdelijk huurhuisje via bokt - Heel veel leuke mensen leren kennen
Inderdaad alle informatie niet te vergeten. Zowel over paarden als over andere dingen
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 05-02-12 22:43
Ik heb bijna mijn hele sociale leven aan Bokt te danken. En idd wat bijrijdpaardjes maar ook heel veel steun en heel veel plezier. Bokt verrijkt echt mijn leven.
Je hebt er gewoon een paar duizend kennissen bij. Als je zin hebt in een grote strandrit of een fotomeeting plaats je een oproep en er staan meteen mensen enthousiast te trappelen