Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Melisjee schreef:Mick75: Weet je dat er (imo) geen touw aan jou verhaal vast te knopen is
Lotus83 schreef:Melisjee schreef:Mick75: Weet je dat er (imo) geen touw aan jou verhaal vast te knopen is
Ik weet precies waar Mick75 het over heeft..., in het desbetreffende topic was ik zelf ook aanwezig en net op het moment dat ik commentaar wilde geven over het achterhalen van ts haar facebook etc werd het topic gesloten, maar ook ik heb me erover verbaasd, dreigen met achterhalen van ip adres, contact op te nemen met ouders etc etc...
dat gaat echt te ver!
MyLittleLove schreef:Precies, en dat dus alleen omdat dat meisje een topic had waarbij ze beweerde dat ze een pony had gereden die nog niet ingereden was (toch? neem aan dat jullie dat topic bedoelen) en dan vind ik het echt bull oliebol dat sommige zo gaan dreigen.
MyLittleLove schreef:Ja die bedoel ik. Ik vind het werkelijk onzin want ze heeft alleen geschreven dat ze een pony zomaar heeft gereden. Dan mag zo'n bokker die daar zo heftig heeft gereageerd even mij uitleggen wat dit meisje verkeerd heeft gedaan. Voor het zelfde geld heeft ze haar fantasie de vrije loop gelaten of heeft ze gewoon verzonnen dat ie nog niet ingereden was.
Ja, als er iemand foto's van je gebruikt vind ik dat je gerust mag bellen etc. Maar dit meisje deed niets verkeerd.
Lepeltje schreef:Tja het zijn ook vooral kinderen die daar te ver gaan. Valt me vaker op, kinderen zijn zo afschuwelijk hard tegen elkaar, gunnen elkaar het licht niet in de ogen. Vandaar ook het kinderachtige verloop van het topic vrees ik.
Misschien is het goed als de mods de kids/tieners op dit forum een beetje beter in de gaten houden en bij dit soort dingen een flinke waarschuwing geven, of het topic eerder sluiten.
mick75 schreef:Dus jullie sturen allerlei instanties op een grietje van 11 af??? Wees lekker trots op jezelf joh! Dit is cyberpesten en neigt volgens mij naar internetstalking. Ik vind het van de zotte dat het Bokt-beheer, dat zegt zoveel te proberen tegen cyberpesten en internetstalking, hier niet eerder heeft ingegrepen! Het gaat om een grietje van 11 jaartjes oud zeg, een kind nog, waarschijnlijk nog niet eens in de puberteit! En de Bokt-wolven duiken er en masse bovenop om haar "even" aan te spreken op ongewenst gedrag, desnoods thuis. Dat gaat gewoon veel te ver!
Jammer trouwens dat er hier niemand van het team reageert.
shilady schreef:Ben het met je eens dat ze beschermd moeten worden !
Maar dan zou bokt om die jonge meiden te beschermen een leeftijds grens moeten stellen voor het forum
(een waterdichte incl paspoortnr). En keihard optreden tegen negatieve posters...