Ik heb gister een account aangemaakt, en heb nooit eerder echt op een forum gezeten dus het kan zijn dat er wat dingetjes fout gaan, of ik niet op de goede posts reageer ofzo!

Het duurde ook nog even voordat ik had gevonden waar je een eigen post aan moest maken haha!
Maarja, Let's start.
Ik ben Robbert, maar ik vond Robbie gewoon leuker staan in de titel dus vandaar!
Op het moment ben ik 18 jaartjes oud, of jong (als je ouder bent dan mij vind je me toch wel jong)

Ben begonnen met paardrijden toen ik zes jaar oud was, en heb toen vooral dressuur gereden.
Daarnaast ook wel springwedstrijden gedaan, maar toch wel gefocust op dressuur, omdat ik daarin ook les kreeg natuurlijk.
Dat heb ik tot een jaar of 13, 14 gedaan toen ben ik gestopt. Ik had niet zo'n leuke lesgever en dus vond ik het minder leuk worden.
Dus nu ben ik 18, en ben sinds kort weer begonnen met rijden op een andere manege dan vroeger en ook western inplaats van dressuur.
Wat op dit moment erg goed gaat, alles valt redelijk snel op te pakken omdat ik de basis van vroeger GELUKKIG niet verleerd ben.
Dus afgelopen tijd ook redelijk wat vragen gehad over western, rijkleding en dat soort dingen. En telkens werd ik door google naar dit forum door gestuurd.
Een account aanmaken hier leek me dus wel verstandig haha! Al ben ik de vraag die ik had al wel weer vergeten.
Wat ik verder nog over mezelf kan vertellen, ik studeer richting film, en doe ook veel aan fotograferen (veel dingen komen overeen).
Verder vind ik hoedjes leuk

Ohja, ik heb blond haar, en blauwe ogen en ik draag altijd Adidas IceDive deo. (ja ik keek even rond in m'n kamer en zag het staan)
En verder weet ik echt niet zo snel iets over mezelf te vertellen, misschien dat ik zometeen nog wat leuks weet!

Hasta la pasta! dames, en een enkele heer