Ja, dan heb je je hele advertentie gemaakt, en wil de foto niet laden... of de 1ste wel, en de 2e niet. Als ik de pagina weer opnieuw opstart, en dan foto wil uploaden lukt het vaak wel (soms moet ik 'm nog eens overnieuw laden).
De eerste paar advertenties die ik maakte ging het gewoon goed, maar op een gegeven moment kon ik inderdaad of geen foto's meer laden.. Of hooguit 1 maar die zag je dan niet als geuploade foto..
Ik zie het ook vaak niet. Als je soms de pagina open laat even iets anders gaat doen en daarna weer terug kijkt staan ze er wel Staat er bij jullie dan ook alleen het woord 'Afbeelding' ?
Nee niet iedere keer, maar het was me de vorige keer met advertenties opzetten wel 4x overkomen. Was ook niet bij bepaalde foto, want als ik de pagina herlaadde deed ie het wel in een keer.
Soms upload ie de 1ste foto wel, en dan ineens de 2e/3e enz niet meer..
Ik loop ook elke keer tegen dit probleem aan. Had er bij de eerste keer plaatsen geen problemen mee. Nu dacht ik dat m'n foto's te groot waren, maar ook dat kan het niet zijn. Ik krijg geen foutmelding, hij doet het gewoon niet.
Bart, ik gebruik Explorer. Ik vul de tekst eerst in en wil daarna de foto uploaden. Ik zoek het bestand en klik op uploaden. Het 'rondje' draait, maar stopt al snel. Vervolgens geen foto te zien.
Ik wil voor het eerst een advertentie maken maar hij wil mijn foto's niet uploaden ik zie wel een rondje dat draait (verwerken?) maar er gebeurt vervolgens niks. Ik gebruik firefox.
Dat had ik dus ook. Wat soms werkt is op verversen duwen dan pakt hij hem soms wel soms niet. Je loopt alleen kans dat je de advertentie tekst opnieuw moet typen weer.