Bij toeval kwam ik op deze site terecht en dacht.. ik zal me is registeren en gelijk even voorstellen.
Ben Pieter, 25 en woon in Noord-Limburg.
Betreft de paarden: Sinds dat ik het kan herinneren hebben wij paarden/pony`s thuis, kom namelijk uit een echte paardenfamilie. Tot mijn 10de moest ik niets van paarden hebben.. kwam denk ik, omdat ik altijd mee moest na de wedstrijden en de hele zondag op een concours moest rondhangen/vervelen haha.. Maja.. als er elke dag aan tafel bijna alleen maar over paarden word gesproken, rol je er uiteindelijk toch in. Dus rond mijn 10de wilde ik het ook wel is gaan proberen. Mijn vader geloofde er vrij weinig van, dus moest ik eerst op een manege gaan rijden. Na een jaar of 1/2 heb ik toch mijn eigen c-pony gekregen. Vanaf mijn 12de tot mijn 17de heb ik dressuur gereden en ook veel gewonnen. Door omstandigheden zijn we rond mijn 17de gaan mennen. Eerst met kwpn/nrps-ers, maar nu al een paar jaar met Haflingers. In de winter rij ik ze onder het zadel in een manage, die we dan af en toe afhuren en in de zomer lekker bosritten.. Wellicht dat ik over een tijdje weer wedstrijden ga rijden, want het blijft wel kriebelen haha..