Asyaa schreef:Over het niet zien: dan vraag ik me toch af wat voor resolutie jullie beeldscherm heeft? In dit topic bijvoorbeeld kan ik bij alle avatars duidelijk zien wat het is. Soms hebben mensen enorm vage ava's (en dat ligt meer aan de keuze van die mensen dan de grote) en dan moet je even kijken maar thats it.
Mijn beeldscherm heeft een resolutie van 1680x1050, dat is íets meer dan 60x60 dus ik denk niet dat het daaraan lag 
karuna schreef:Van mij mag het blijven zoals het is, wij hebben een trage internet verbinding en ken de grotere avatars wel. Dat duurt een eeuwigheid om te laden, als ze dan ook nog bewegen kan ik thee maken in de tussentijd. En wat voegt een grotere toe? meer onrust op een pagina en je kunt je avatar ook aanpassen aan het kleinere formaat zodat wel zichtbaar blijft wat het voorsteld. Je hoeft er toch geen hele boodschappen in kwijt.
Ik denk dat het overgrote deel van de bokkers een internetverbinding heeft die toch wel een plaatje van 100x100 kan laden? Hoe doe je dat dan bij topics waar foto's in een post staan?
En wat je zegt over dat je je ava kan aanpassen: ja, het formaat kan je aanpassen idd. En bij mij was het toen al bijna niet meer duidelijk wat het moest voorstellen. Toen ik hem vervolgens ging uploaden kwam ik erachter dat hij niet groter mag zijn dan 53 KB. En toen ging ik de kwaliteit verlagen zodat hij kleiner zou zijn, en daarna was het een soort vlek waar ik niet eens meer uit kon ophalen wat het was. Dus nee, je kan niet zomaar met elke ava het verkleinen en dat het dan maar goed is.
En nogmaals: het gaat hier niet om de bewegende ava's (als die ook nog eens afgeschaft worden..) maar alleen om de grootte. Dus laten we het feit dat iemands internetverbinding een bewegende ava niet kan laden nou maar even achterwege laten. En ook heb ik het niet gehad over plaatjes in onderschriften, dus laten we daar ook maar over ophouden.
Anoniem schreef:Ik vind het prima zo!
Wat interesseert mij die ava nou? Het is alleen praktisch om mensen snel te herkennen (tenzij ze hun ava's gaan veranderen dan word het lastiger)
Maar herkennen ga op dit formaat prima!
Ehm, dus omdat het jou 'niks interesseert' moet we het maar helemaal vergeten? Niet echt een geldig argument lijkt me:+
En het herkennen van een persoon is toch niet het enige doel van een ava? En daarbij, herkennen gaat toch nog steeds met grotere avatars of ben ik nou gek?
Edit: even om mijn punt duidelijk te maken, de ava die ik nu heb bijvoorbeeld, je ziet nauwelijks meer dat ik erop zit
toch wel een beetje jammer.