en die vond ik juist zo leuk! allemaal nieuwtjes highlights.....alles is weg ik kan f5en wat ik wil maar het blijf zo akelig kaal
Ah kijk, was ik niet de enige en ik was net bezig met nieuws plaatsen.Ik heb echt niet op een verkeerd knopje gedrukt hoor
Gni gni, je hebt alles gewist Cayenne! Nu nog wachten tot Bart er achterkomt, die was gisteren nog tot half 4 aan het EA-en.
kijk normaal nóóit op de voorpagina (begin altijd bij mijn eigen berichten bij te lezen) kijk ik erop,issie leeg gelukkig niet de enige
Iris82 schreef:Gni gni, je hebt alles gewist Cayenne! Nu nog wachten tot Bart er achterkomt, die was gisteren nog tot half 4 aan het EA-en. We kunnen hem natuurlijk even uit zijn bed bellen Valt dit onder een noodgeval?
Cayenne schreef:Bij mij nog niet.Via nieuws -> voorpagina kun je er ook komen trouwens.jamaaarrr.....daar moet lui bokt dan weer moeite voor doen
Cayenne schreef:Valt dit onder een noodgeval? Ja het staat wel heel karig natuurlijk... Hmmm.... Ik durf niet zo goed!
Ah jo iemand hebt gewoon wat uit de database verwijderd.Volgens mij mis ik ook een footer?De onderste gedeelte van de forum?
Maar volgens mij is er niemand met de database bezig en toen ik net begon met nieuws plaatsen deed alles het nog Het forum doet het bij mij prima. en het is al 10 uur, bijna middag
Uit de cijfers te zien, aardig wat En volgens mij zijn we echt niet van plan om Bart wakker te bellen. Ik denk niet dat ie dat kan waarderen