LauraBloem schreef:hmm ik weet het niet zover ik het weet zou hij het bij elke laptop etc moeten doenDan is mijn laptop errrug dwars. Met mijn linker alt knop hoor ik alleen een piepje en doet verder niets. Bij rechter alt knop (de AltGr) geeft hij: ³Wat klopt er hier niet?
JPitty schreef:Ik werk op een laptop en bij mij pakt hij dat niet... Heeft iemand hier een tip voor?kopieren heb ik ook gedaaan
prii_boy schreef:³ die leek me niet geheel de bedoeling of wel? haha. Zal nu wel graag willen weten hoe het wel moet!Was idd niet de bedoeling...die AltGr toets i.c.m. 1-0 geeft bij mij volgende tekens: ¡²³¤€¼½¾‘’Geen hartje dus...En langere altcodes pakt hij niet
JPitty schreef:Ik werk op een laptop en bij mij pakt hij dat niet... Heeft iemand hier een tip voor?Gewoon het hartje van een ander kopieëren en de kleur aanpassen met een code
onder de letters zit ook al niets nuttigs icm de AltGr toets..Heb trouwens een lenovo thinkpad edge zonder numpad of numlock... Iemand de gouden tip?
♣ALs je ALT doet en je drukt 1x op 3(numluck toetsenbord) dan krijg je een uitroepteken. druk je 2x een hartje. 3x een M, 4x een klavertje vierbest grappig!!
Heb hem maar even gekopieerd van een andere Bokker (dank daarvoor Repelsteel), anders kreeg ik het niet voor elkaar...
Ik heb gewoon vanalles zitten proberen en intoetsen, zit niet op mijn eigen laptop dus dan durf ik dat wel