Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chaos schreef:Bezwaarcommissie kun je mijn inziens ook weinig mee.
Caira schreef:Ik denk dat Chaos dat niet toe hoeft te lichten, lijkt me algemeen bekend.
maar ontopic, ik denk dat je daar hier geen antwoord op gaat krijgen.
Chaos schreef:Ja, ach. Welkom op Bokt. Hier heb ik ook bans om gehad.
Slaat nergens op maar je doet er niks aan. Ik had ook geen schaduw accounts. Wel een hele paarden-familie op één pc.
Bezwaarcommissie kun je mijn inziens ook weinig mee.
angell81 schreef:Hmm, jammer, mijn dochter heeft ook een account op Bokt en zo denk ik wel meerdere gezinnen.
Als gezin krijg je dan toch meerdere accounts op je naam? Worden wij dan ook binnenkort aangemerkt met SA?
Simon1234 schreef:Laat ik het zo stellen "op veel fora gaat het weinig democratisch te werk". Best jammer, maar ook niet alle reacties worden nagelezen. Zeg je een keer iets verkeerds, dan lig je eruit. Ik heb een hekel aan zulk soort onrecht en dat zal moeten veranderen. Zo kinderachtig. Nou, die ban komt eraan.
Iris82 schreef:Chaos schreef:Bezwaarcommissie kun je mijn inziens ook weinig mee.
Zou je dat toe willen lichten?
Mag ook per pb hoor.
Kan me niet herinneren dat wij ooit een bezwaar van jou behandeld hebben?
Amanda schreef:Waarom zouden we als bezwaarcommissie niet serieus zijn?
We zijn juist in het leven geroepen om in geval van OW's of bans de procedure nog eens goed te bekijken. En mocht blijken dat er iets niet klopt dan wordt dit ook teruggedraaid. Blijkt dat alle bewijs wel klopt, dan blijft het inderdaad gewoon staan.
Je moet alleen wel bezwaar maken en als je dat niet doet, dan zal er dus ook niets gebeuren
Simon1234 schreef:Haha .. (mod NM)
Ik heb wel een vraagje. Ik wil een adv plaatsen, maar dat lukt niet.
Nee, maar ik heb het niet tegen jou of u persoonlijk, maar in zijn algemeenheid. Wat hierboven ook wordt gezegd, op 1 IP-adres kunnen meerdere accounts worden aangevraagd. Dat maakt niets uit, maar het wil niet zeggen dat ik dezelfde ben als een gezinslid, alhoewel we misschien hetzelfde schrijven. Ik merk ook dat je hier en dat is ook op veel fora waar je net binnen komt vallen dat je minder status geniet dan iemand die zoals u/jij zoveel berichten heeft gepost, maar eens moet de eerste keer zijn. Het lijkt net of je opleidingsniveau etc. ermee gemoeid is. En mijn ervaring met paarden, auto's, huizen, vakantieoorden is niet groot, maar mega![]()
![]()
![]()