Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:Maar veel dus ook niet mas, en tja, er wordt de laatste tijd wel erg vaak verwezen naar dat het druk is met het nieuwe ea, wat ik me ook absoluut voor kan stellen hoor, maar bokt draait om meer dan enkel ea...
Het lijkt mij vrij simpel als alle mods gewoon gaan hanteren dat ze standaard even iets reageren, dan hoeft er ook niks aangepast te worden
stef schreef:Maar veel dus ook niet mas, en tja, er wordt de laatste tijd wel erg vaak verwezen naar dat het druk is met het nieuwe ea, wat ik me ook absoluut voor kan stellen hoor, maar bokt draait om meer dan enkel ea...
Het lijkt mij vrij simpel als alle mods gewoon gaan hanteren dat ze standaard even iets reageren, dan hoeft er ook niks aangepast te worden
Winged schreef:Misschien de nieuwe mods vertellen dat het ook voor een gebruiker leuker is als ze even bedanken als ze een TeM sluiten? Kleine moeite...
secricible schreef:mja, ik vind ook: soms wordt er niets met de TEM gedaan. Prima, maar leg dan uit waarom er niets mee gedaan wordt. Aangezien ik ook nog niet weet wie de TEM gelezen heeft is het moeilijk om dan een berichtje te sturen.