Horse Event is pas 1 dag voorbij Waarschijnlijk zal het zinnetje deze week wel ergens verdwijnen
GamblersCup
Geplaatst: 12-09-11 19:16
xMarit_ schreef:
of al voor vorig jaar ?
marjolein_el
Geplaatst: 12-09-11 19:16
Er staat nu in bv. het onderschrift van Peerke_ : Ik WAS vrijdag .... HE
GamblersCup
Geplaatst: 12-09-11 19:18
De vraag staat bij mij nog steeds onder mijn naam: bokt, ik wil die troep weg hebben! Ik heb daar zo'n hekel aan, ga iemand anders spammen met die rotzooi! Als ik ergens heen ga, dan wil ik dat helemaal niet aan heel bokt vertellen en ik wil ook niet de hele tijd door die idiote vraag achtervolgd worden. MODS!!! Haal die troep weg!!
1 keer op het zinnetje klikken en aangeven dat je niet komt en het is weg, Waar kan je je druk om maken, zo erg hindert het toch niet ? Als je nou een popup scherm kreeg of zo, wat je achtervolgde tot je aangaf dat je kwam...
xMarit_
Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-11 19:26
Peerke_ schreef:
Horse Event is pas 1 dag voorbij Waarschijnlijk zal het zinnetje deze week wel ergens verdwijnen
het rare is dat ik de vraag als beantwoord had. Dus de vraag opnieuws gesteld werd. Als het nou ht antwoord was oke, maar dit is wat vreemd
Nouja Bokkers zijn nogal apart In het topic krijg je opeens allemaal reacties van.. "Ik zag jou, maar durfde niks te zeggen" En op bokt voeren ze weer de grootste discussies
Hmm, erg vreemd dat sommige mensen dat nooit hebben zien staan. De zin met 'Ga jij dit jaar naar Horse Event' zou sinds er '... was op HE' staat voor niemand zichtbaar moeten zijn maar dat gaat duidelijk mis. Dat zinnetje zou nu wel weg moeten zijn?