Als ik gewoon een topic open dan staan sommige woorden in het 'blauw', dat je er op kan klikken. Als ik er dan op klik kom ik op groupon.nl ofzoiets. Heb het ook enkele keren gehad bij de woonplaatsnaam van iemand. Ligt dit aan mijn computer?
Nee ik bedoel dat je een tekst hebt en soms is ineens een woord daarvan blauw, wat laat zien dat je erop kan klikken. Als je er dan op klikt kom je op zo'n site.
Maartenn
Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-11 17:30
Iris82 schreef:
Zou je er misschien een printscreen van kunnen maken?
Ja zal ik even doen, ik heb het trouwens op 2 computers.
lovey_ou
Geplaatst: 12-09-11 17:31
dan moet je dus doen zoals in het voorbeeld van duke staat! Dus de link van de website achter url= en na het /] het woord wat je wilt.
Ik snap wat je bedoeld, heb het ook. Dan is er een woordje blauw, dus een link, en kijk je onder in de balk, en dan zegt de computer dat je doorgelinkt word naar bokt, en dan een topic. Maar als je er dan op klikt ga je naar een of ander iets van groupon...
Ik denk dat de TS bedoelt dat niet een bepaalde bokker deze code heeft gebruikt maar dat er automatisch een link naar groupon komt. Dus de posts over de code [url=].. zijn overbodig.
Ik ben benieuwd, want mij is 't ook even onduidelijk.
Maartenn
Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-11 17:43
Pff wat is die tinypic sloom..
Je bent gewoon aan het bokken, lalalaa. Dan open je een topic. Je leest een verhaaltje. en dan staat er een zin: 'Jantje fietste naar school toen hij oma tegenkwam'. En dan is ineens het woord 'oma' lichtblauw gedrukt, wat je ook bij een link ziet. Dan klik je op het woord 'oma'. Dan kom je op http://www.groupon.nl ofzo. En dan kijk je verder in het topic. Daar heeft iemand in gereageerd. Diegene woont in Utrecht (dat zie je aan de linkerkant). Het woord 'Utrecht' is ook blauw gedrukt. Dan klik je daarop, en kom je weer op http://www.groupon.nl.
Dit heb ik dan, volgens mij ts heb jij dit ook.. Het gaat om het woord Photobucket:
Roosch
Geplaatst: 12-09-11 17:45
Ja, ik snap het helemaal, maar begrijp niet hoe het kan. Ben je dan ingelogd?
Ik ben wel benieuwd hoe dit kan.
Wranglerbutt
Geplaatst: 12-09-11 17:48
Een vriendin van mij heeft dit probleem ook, vertelde ze vanochtend. Het gaat om willekerige woorden in berichten van bokkers die deze linkjes niet hebben geplaatst. Lijkt me een nieuwe manier van spammen?