Lijkt mij wel, je vraagt om ervaringen. Die mogen gegeven worden zolang het niet door derden wordt gedaan. Dat desbetreffende stal ook op Bokt actief is, is toch eigenlijk alleen maar beter. Deze bokker heeft dan ook de kans om te reageren.
Achterom
Geplaatst: 01-09-11 15:45
Ja, dat mag
Topic hoort dan geloof ik onder EA gezocht diensten
sMieke
Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-11 15:46
tja.. misschien dat ik er maar vanaf moet zien.. het gaat namelijk om veelvuldige ernstige verwaarlozing met name in de winter..
zolang het uit eerste hand is mag het ook als het negatief is.
sMieke
Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-11 15:49
ze is nog nooit eerder genoemt op bokt. maar ze verkoopt nog wel. ook zit ze op het account van een vriendin van haar. ze is wel een bekende bij aid en bescherming.
zit me nu alleen af te vragen wat ik ermee bereik. behalve dat ik er misschien achter kom wat mijn anda nog meer kan hebben als: (leverbot,mok,virus,4vers soorten wormen en ondervoeding)
Als het om een ervaring uit de eerste hand gaat is het gewoon toegestaan
Kentaro
Geplaatst: 01-09-11 16:01
Ik zou zoiets wel willen weten voordat ik daar eventueel een paard zou gaan kopen!! (of les zou gaan nemen.... )
Kaitlyn
Geplaatst: 01-09-11 16:02
Gewoon doen hoor, dat waarschuwt misschien meerdere bokkers!
Als ze op de account van een vriendin zit moet je op haar temmen, dit mag niet en dan nemen moderators contact met haar op.
Jitske
Geplaatst: 01-09-11 16:03
Je mag inderdaad een topic op EA Diensten openen en om ervaringen vragen. Dit dienen wel ervaringen uit de eerste hand te zijn. Dus niet "ik heb gehoord dat" of "mijn vriendin is daar geweest". Zo lang het nette reacties zijn en een topic niet geopend wordt om iemand zwart te maken mag jij best naar ervaringen van anderen vragen.
Ik zou het dan ook zeker doen, om andere mensen ook in te lichten over die persoon. Ik zou het zelfs een verplichting vinden om andere mensen hiervoor te behoeden en de dieren te kunnen helpen evt.
met de namen van bokkers erbij? lijkt het dan niet meer op zwart makerij? op haar hyves staan trouwens ook bedreigingen, ontevreden mensen enz. dat zag ik een dag nadat ik Sallie gekocht had