maarja ik wil dus kei graag ook een keer of meerdere op een paard zitten/rijden lijkt me echt cool

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
souL1991 schreef:haha nee dat is me nickname of ''bijnaam'' die iedereen me geeftme echte naam hou ik voor mezelf !
trouwens de reden da tik niet zo graag bij maneges wil gaan kijken(betrap ik net mezelf op in een pb met iemand hier) is dat ik me wat ongemakklijk voelde toen ik de vorige keer mee ging...iedereen keek raar naar me en de meisjes(nja vrouwen) daar keken naar me alsof ik iets wou stelen ofzo(gaat n beetje moeilijk...een paard stelen maargoed)
dus vandaar dat ik liever met een kleine groep of prive les neem/meeloop ofzo
Enyaa schreef:souL1991 schreef:haha nee dat is me nickname of ''bijnaam'' die iedereen me geeftme echte naam hou ik voor mezelf !
trouwens de reden da tik niet zo graag bij maneges wil gaan kijken(betrap ik net mezelf op in een pb met iemand hier) is dat ik me wat ongemakklijk voelde toen ik de vorige keer mee ging...iedereen keek raar naar me en de meisjes(nja vrouwen) daar keken naar me alsof ik iets wou stelen ofzo(gaat n beetje moeilijk...een paard stelen maargoed)
dus vandaar dat ik liever met een kleine groep of prive les neem/meeloop ofzo
Serieus? Dat zou je op een manege onder de 'paardenmensen' niet verwachten..
lonniejj schreef:In september hebben we een fotomeeting vanuit bokt, is op de Rucphense heide. Misschien kun je daar ook heenkomen, kun je helpen met de foto's maken, paardjes bezighouden etc?(als het niet te ver reizen is?)