Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Froukje1993 schreef:Hmm inloggen wil hier wel..
Maar ik log in op mobiel bokt, en kom op gewoon bokt uit
Liesjeloef schreef:Ik krijg zoiets ook, nouja, ik typ op m'n telefoon 'www.m.bokt.nl' in, en dan staat er dat er een interne communicatiefout is, en ik kan helemaal niet op bokt komen.. Ik internet in 'Opera Mini' en heb T-mobile prepaid.. (telefoon met WiFi)..
Overigens heb ik mijn cookies al eens verwijderd maar dat helpt ook niet
Froukje1993 schreef:Liesjeloef schreef:Ik krijg zoiets ook, nouja, ik typ op m'n telefoon 'www.m.bokt.nl' in, en dan staat er dat er een interne communicatiefout is, en ik kan helemaal niet op bokt komen.. Ik internet in 'Opera Mini' en heb T-mobile prepaid.. (telefoon met WiFi)..
Je moet de www weg laten, en alleen m.bokt.nl doen
Froukje1993 schreef:Liesjeloef schreef:Ik krijg zoiets ook, nouja, ik typ op m'n telefoon 'www.m.bokt.nl' in, en dan staat er dat er een interne communicatiefout is, en ik kan helemaal niet op bokt komen.. Ik internet in 'Opera Mini' en heb T-mobile prepaid.. (telefoon met WiFi)..
Je moet de www weg laten, en alleen m.bokt.nl doen
Froukje1993 schreef:En de gewone versie van bokt, http://www.bokt.nl?
Anders ligt het denk ik toch aan je telefoon.. En als die het wel doet is mobiel bokt van slag geloof ik
Froukje1993 schreef:Ik heb vanaf vanmorgen een 'fout' als ik via m'n mobiel bok.
Soms 'laad' de paging niet door, en heb ik wit scherm, en soms als ik iets wil plaatsen, of terug naar eigen berichten, krijg ik een witte pagine met 'internal error gateway'
Ligt dit aan mijn fossiele mobiel of is bokt van slag?