Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
my_precious schreef:nou ik heb al 2 keer en prive bericht naar een mod gestuurd met het verzoek iets te verwijderen, wat al ens eerder is gedaan dus ik weet dat het kan.
ik krijg er gewoon geen antwoord op, de ene mod is ruim een week geleden en de andere 2 of 3 dagen geleden.
ik zie wel dat ze het bericht gelezen hebben, maar of ze nu gewoon geen zin hebben om te reageren? ik weet het niet..
vraag me af of dat de meeste mod's wel hun werk doen zoals het hoort, veel doen gewoon niks met temmen of verzoeken.
TurdusMerula schreef:my_precious schreef:nou ik heb al 2 keer en prive bericht naar een mod gestuurd met het verzoek iets te verwijderen, wat al ens eerder is gedaan dus ik weet dat het kan.
ik krijg er gewoon geen antwoord op, de ene mod is ruim een week geleden en de andere 2 of 3 dagen geleden.
ik zie wel dat ze het bericht gelezen hebben, maar of ze nu gewoon geen zin hebben om te reageren? ik weet het niet..
vraag me af of dat de meeste mod's wel hun werk doen zoals het hoort, veel doen gewoon niks met temmen of verzoeken.
Er kan natuurlijk altijd iets doorheen glippen - en dat is niet goed te praten.
Maar er zijn op het moment ook veel moderators minder aanwezig of afwezig.
Na een week kun je best iemand anders pb'en of een reminder sturen.
Ik denk niet dat er sprake is van 'gewoon geen zin hebben om te reageren'.
Daarbij betekent een tem of verzoek doen niet automatisch dat dit ook wordt ingewilligd, maar daar moet wel over gecommuniceerd worden.