Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
deflin schreef:nou diegene die zijn verhaal kwijt wil mag mij gerust een PB sturen. Het is soms wel fijn je hart bij iemand te kunnen luchten.
Tellie schreef:deflin schreef:nou diegene die zijn verhaal kwijt wil mag mij gerust een PB sturen. Het is soms wel fijn je hart bij iemand te kunnen luchten.
Dat is het probleem ook niet, maar als iedereen die een probleem heeft en het niet open en bloot op bokt wil zetten (wat ik volkomen begrijp) een topic gaat openen stroomt LZP over met 'pb-topics'. Maak dan gewoon een centraal topic.
Elma_ schreef:Tellie schreef:Dat is het probleem ook niet, maar als iedereen die een probleem heeft en het niet open en bloot op bokt wil zetten (wat ik volkomen begrijp) een topic gaat openen stroomt LZP over met 'pb-topics'. Maak dan gewoon een centraal topic.
Huh nu snap ik je niet meer, bij je eerst post dacht ik nou wat ben jij aardigen nu vind je het wel een goed plan
Spreek je jezelf nou tegen of word ik gek
Tellie schreef:Nini_roosje, dat lijkt me ook niet echt handig. Dan moet je bokt gaan afstruinen om te kijken wie je kan pb-en. Dan beter een centraal topic, hoeft ook niet storm te lopen natuurlijk, maar dan is er in ieder geval een plaats waar het kan.
Elma_, haha, maakt niet uit. Dat dacht ik al.
Jans schreef:Op dit soort "met wie mag ik PBen" topics mag gewoon getTEMd worden, die zijn namelijk inhoudsloos en dus volgens de regels niet toegestaan,
een centraal topic zie ik niet zitten, we zijn juist bezig het aantal centrale topics omlaag te halen.