Als je interesse hebt in iets dan ga je toch eerst vooraf met je ouders/man/eigenaren overleggen of je het mag/kunt kopen i.p.v. eerst het spul achter uit laten leggen en daarna alsnog afhaken? Wat anders vindt ik als je bepaalde dingen eerst wilt nameten, daar heb ik geen problemen mee.
Als je interesse hebt dan zorg je er toch voor dat je eerst het geld hebt en dat je dan pas gaat bieden?
Ik vind het erg jammer dat, naar mijn gevoel, er veel bokkers aanwezig zijn die het zich niet interesseren. Nu ben ik een particulier, maar zakelijk lijkt mij de frustraties al helemaal erg.
Maar het is niet alleen op Bokt, ook op veel andere sites is deze mentaliteit aanwezig.
Ik weet niet precies wat mijn doel is met dit topic, ik hoop alleen dat het bij diverse bokkers wel de ogen opent. Want je spullen verkopen op deze manier, vooral als er haast achter zit, is behoorlijk frustrerend.
[edit] Overigens is het niet mijn bedoeling om alle (ver)kopers over één kam te scheren, maar soms zit de ergernis even heel hoog als je veel van dit soort gevallen achter elkaar krijgt.