Het valt mij op dat de laatste dagen Bokt hier steeds trager wordt. In de grijze balk onderin het scherm zie je dat Bokt bezig is met het laden van Google adwords. Is dit alleen bij mij of hebben meer mensen hier last van?
ik krijg ook elke keer de melding Een script in deze film zorgt ervoor dat Adobe Flash Player langzaam wordt uitgevoerd. Als dit wordt voortgezet, zal de computer mogelijk niet meer reageren. Wilt u het script afbreken?".
Mijn computer wordt dus ook erg traag en loopt regelmatig vast
ik heb flash player al verwijderd en opnieuw geinstalleerd en ccleaner gedraait maar dit helpt niet.
Alleen bij de banners met plaatjes (volgens mij tegenwoordig alle banners )
YvonneV
Geplaatst: 30-05-11 12:25
BartVB schreef:
Krijgen jullie dit bij een specifieke banner? Zo ja, bij welke is dat dan?
Ik kreeg daarnet de melding weer maar na het op ja klikken kan ik pas naar beneden scrollen en dan is de ruimte waar de banner zou moeten staan wit.
ThePast03
Geplaatst: 30-05-11 12:35
Ik heb precies hetzelfde als Yvonne ook de melding over dat script. Vreemd genoeg is er vaak gewoon helemaal geen banner te zien onderin als het gebeurd. Verder nog altijd veel last van de Google Chrome banner.
Ik gebruik IE8
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 30-05-11 12:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Bij mij is bokt ook trager door die banners, eerst moeten die laden voordat ik de pagina naar beneden kan scrollen. Dit is niet specifiek bij 1 soort banner/reclame maar bij alles. Zeker met een plaatje of bewegende banner.
YvonneV
Geplaatst: 30-05-11 12:38
ThePast03 schreef:
Vreemd genoeg is er vaak gewoon helemaal geen banner te zien onderin als het gebeurd.
Ik denk dat de banner wordt geblokeerd als je op ja klikt
@Mizora; is het in IE erger of heb je er in Chrome helemaal geen last van?
In Firefox en Chrome worden de advertenties (als het goed is) pas geladen als de rest van de pagina zo goed als klaar is. In IE (en oude versies van Firefox) kan het voorkomen dat de ads wat vertraging opleveren maar normaliter zou dat een niet merkbare vertraging moeten zijn.
Heb nu geen windows machine bij de hand, zodra ik die wel heb ga ik eens testen. Hoe lang hebben jullie dit probleem al? En hoe oud zijn jullie PCs?
Mijn minilaptop heeft het niet, alleen deze laptop.
YvonneV
Geplaatst: 30-05-11 14:58
Ik heb geen idee hoe oud deze pc is, ik heb hem geerfd, volgens mij is het een p4 maar tot ca een week geleden heb ik er nooit problemen mee gehad.
ThePast03
Geplaatst: 30-05-11 15:06
Ik heb er nu een aantal dagen echt last van. Mijn pc is niet meer de jongste maar wel zo geupgrade dat hij geen enkel probleem zou moeten hebben met dit soort forums.