Ja, deze smiley bestaat (gelukkig) al, maar ik vroeg me af waarom deze smiley zo'n onmogelijk code heeft Waarom niet gewoon _O_ ?Zo kunnen wij die-hard smiley-gebruikende bokkers toch nooit de uit ons hoofd kennen ?
Ik ken 'm wel uit mijn hoofd En ik vind het een heel creatieve shortkey Maar hij zou wel simpeler kunnen, dat is waar.
Code _/-\o_ Jemig, nooit bij nagedacht dat 'ie idd zo ingewikkeld was Ik klik altijd gewoon maar op de smiley _O_ zou inderdaad makkelijker zijn!
Misschien ligt het aan mij, maar ik snap niet hoe dat van de zijkant zou zijn Wat wat is enz. Ben het dus totaal eens met het idee van _O_
[*]Carlijnx schreef:upendo schreef:Dit is een mannetje van de zijkant. waarom snap ik het niet ?Omdat jij niet de slimste bent clijn grapjee Code _/-\o_
TE5 schreef:Misschien ligt het aan mij, maar ik snap niet hoe dat van de zijkant zou zijn Wat wat is enz. Ben het dus totaal eens met het idee van _O_yes, ben ik niet de enige haha, echt onzettend bedankt kalista!
Carlijnx schreef:TE5 schreef:Misschien ligt het aan mij, maar ik snap niet hoe dat van de zijkant zou zijn Wat wat is enz. Ben het dus totaal eens met het idee van _O_yes, ben ik niet de enige haha, echt onzettend bedankt kalista! Inderdaad En ook ik snap 'm nu