Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Sanny_lief schreef:Ik vind dat bij de 2de en 4de de foto nog wel een soort sfeer brengt aan het nieuwsfeit. Blijft natuurlijk dat het in geen geval iets te maken heeft met de tekst, dat ben ik met je eens!
ma_rie_tje schreef:Sanny_lief schreef:Ik vind dat bij de 2de en 4de de foto nog wel een soort sfeer brengt aan het nieuwsfeit. Blijft natuurlijk dat het in geen geval iets te maken heeft met de tekst, dat ben ik met je eens!
Maar moet een foto sfeer brengen aan een nieuwsfeit? een kind in wedstrijd tenu heeft niks te maken met paarden therapie voor autistische kinderen/mensen.
Ik had voor het bericht van het creamatorium liever een foto van een urn gezien waar een huisdier in kan, dan een foto van een paard (wat al tig keer in andere nieuws berichten heeft gestaan)
Citaat:Sommige foto's zijn dus puur ter illustratie/symbolisatie, omdat het de VP en/of de (lange) tekst beter leesbaar maakt. Dertig regels of meer lezen met foto doe je toch sneller/beter dan zonder een foto.
Sammie schreef:Sommige foto's zijn ter illustratie. Het paard in de waterplas is absoluut vaker gebruikt en symboliseert eigenlijk het overleden paard.