Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
verography schreef:Bellona, ik denk dat ik me eigen toch wel alles aan me voorbij laat gaan hier op bokt wat me niet zint. Het is niet zo dat het me nu persoonlijk kwetst, maar ik vind wel dat er lacherig gedaan word over een heel ernstig misdrijf waar een hoop mensen alleen maar een hoop verdriet aan beleven. Vind het dan wel belachelijk dat je als bokker geen rekening houd met anderen.
verography schreef:Net zat ik in een topic die op de Home stond. Daarin postte een bokker met een nogal heftig onderschrift over dat " 'Kidnapping' ook een ander woord heeft en dat 'Surprise Adoption' is". Het zal vast wel voor de grap zijn, maar vond hem toch wel pittig en vraag me dan ook af.
Kan je Temmen op iemands onderschrift wat in het algemeen veel mensen kan kwetsen of niet? Ik kon er niet veel over vinden in de regels van Bokt.
Wat vinden jullie, mag ieder zomaar een onderschrift hebben ook al kan dat mensen kwetsen of is het onderwerp in zijn geheel niet om zo 'luchtig' over te praten of zou je daar de bokker zelf of via een mod op aanspreken?