Zo opeens was bokt bij mij wit. Met Google Chrome. Nu zit ik op IE en is Bokt normaal. Maar ik zit nooit meer op IE en dus vraag ik mij af wat er aan de hand is met Chrome...meer mensen die er last van hebben? Heb het al afgesloten en opnieuw opgestart maar dat maakte geen verschil...
Op die fiets gaat het hier wanneer het nogal druk is op bokt. Soms knalt hij er daarna helemaal uit, of is weer normaal. Momenteel is alles hier gewoon blauw
Ik heb dat ook af en toe, dat alle tekst in times new roman is en de achtergrond wit. Vroeger ook wel eens bij hotmail. Ik gebruik nu chrome, maar destijds waarschijnlijk IE of FF. Als ik ververs is het meestal opgelost.
IMJ
Geplaatst: 09-02-11 14:45
Nooit gehad.. wat bizar! Even volgen, ook altijd via Chrome, dus ben benieuwd!
komt mij bekend voor verversen of internet opnieuw opstarten helpt niet. Meesstal zette ik de computer uit en liet de computer opnieuw opstarten. Ik had het eerst niet zo vaan maar deze week ook al twee keer en ik gebruik ook google chrome
Control-Shift-Delete (of Command-Shift-Backspace op een Mac) geeft je de mogelijkheid om 'Empty the cache' te doen. Met een beetje geluk lost dat je problemen op.
Om de een of andere reden niet goed geladen wordt. Is meestal op te lossen met een harde reload (shift-F5 oid) of door het verwijderen van je 'tijdelijke internet bestanden' (IE) of het leegmaken van je cache (andere browsers).
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-11 22:36
BartVB schreef:
Control-Shift-Delete (of Command-Shift-Backspace op een Mac) geeft je de mogelijkheid om 'Empty the cache' te doen. Met een beetje geluk lost dat je problemen op.