Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
puma schreef:Nou inderdaad .. ik ben een stille meelezer die elke dag het topic bijleest over de ontwikkelingen en toen stuitte ik ineens op een slotje. Sorry hoor maar mag er dan alleen 'aaaah wat zielig' en 'is er nog nieuws over Beans' gezegd worden? Ik vind het oprecht jammer dat we nu niet meer op de hoogte worden gehouden en misschien nooit zullen weten of Beans nog gevonden wordt.
Heino schreef:HeleneDas schreef:maarja het is ook niet de bedoeling om er een rel-topic van te maken!
Maar haal de mensen die rellen dan gewoon uit het topic en laat de mensen die zich wel kunnen gedragen gewoon doorposten.. (ik was ook een meelezer)
Heino schreef:HeleneDas schreef:maarja het is ook niet de bedoeling om er een rel-topic van te maken!
Maar haal de mensen die rellen dan gewoon uit het topic en laat de mensen die zich wel kunnen gedragen gewoon doorposten.. (ik was ook een meelezer)
zigranta schreef:Ik vind het ook lang duren en wil best rondrijden om naar haar uit te kijken.
Maar het blijft jammer dat er dan geen updates meer gegeven worden over de omgeving waar ze het laast gezien is en OF ze nog gezien is.Ga n.l niet voor Jan met de korte achternaam doelloos rondrijden door een gebied waar ze waarschijnlijk al helemaal niet meer is.
Adil schreef:Vind het ook erg vervelend. Ik heb me helaas op het einde zelf ook en beeje schuldig aan gemaakt en daar baal ik heel erg van, maar goed, als je zo betrokken bent bij de hele zaak dan kun je gewoon iets emotioneler reageren.
Ik heb vandaag echt met hartkloppingen in de auto gezeten onderweg naar huis, in de hoop gewoon iets te zien...! Maar helaas....
Aan de andere kant snap ik het slotje ook wel. Het dreeg echt de verkeerde kant op te gaan met bepaalde personen die de touwtjes over wilden nemen....en dan nog de opmerking "Dan zoeken we meteen een nieuw baasje"....Nee, wat dat betreft liep het topic echt de verkeede kant op en als eigenaresse van de hond had ik het topic dan ook op slot willen zien gaan eerlijk gezegd. Zulke opmerkingen doen gewoon pijn.
Nou ja, ik blijf duimen voor Beans en maak morgen op de terugweg naar huis dezelfde route als vandaag. Wie weet....!
Adil schreef:zigranta schreef:Ik vind het ook lang duren en wil best rondrijden om naar haar uit te kijken.
Maar het blijft jammer dat er dan geen updates meer gegeven worden over de omgeving waar ze het laast gezien is en OF ze nog gezien is.Ga n.l niet voor Jan met de korte achternaam doelloos rondrijden door een gebied waar ze waarschijnlijk al helemaal niet meer is.
Ik ben gewoon van de laatste melding uitgegaan. Ik kan me niet voorstellen dat ze heel ergens anders is...
easygoing schreef:Adil schreef:Vind het ook erg vervelend. Ik heb me helaas op het einde zelf ook en beeje schuldig aan gemaakt en daar baal ik heel erg van, maar goed, als je zo betrokken bent bij de hele zaak dan kun je gewoon iets emotioneler reageren.
Ik heb vandaag echt met hartkloppingen in de auto gezeten onderweg naar huis, in de hoop gewoon iets te zien...! Maar helaas....
Aan de andere kant snap ik het slotje ook wel. Het dreeg echt de verkeerde kant op te gaan met bepaalde personen die de touwtjes over wilden nemen....en dan nog de opmerking "Dan zoeken we meteen een nieuw baasje"....Nee, wat dat betreft liep het topic echt de verkeede kant op en als eigenaresse van de hond had ik het topic dan ook op slot willen zien gaan eerlijk gezegd. Zulke opmerkingen doen gewoon pijn.
Nou ja, ik blijf duimen voor Beans en maak morgen op de terugweg naar huis dezelfde route als vandaag. Wie weet....!
Denk niet dat jij, ik of andere ons schuldig moeten voelen, we voelen ons allemaal betrokken bij het geheel en willen uiteindelijk allemaal hetzelfde en dat is dat Beans weer in veiligheid is.
De opmerkingen die gemaakt zijn kan ik goed begrijpen de eigenaresse lijkt voor de buitenwereld erg afwachtend en niet doeltreffend genoeg wat er dan snel op lijkt dat ze niet het uiterste uit de kan haalt wat andere dan weer anders aan zouden pakken.
Het is bijzonder spijtig dat de eigenaresse geraakt is door de reakties maar aan de andere kant blijkt daaruit wel hoeveel mensen zich zorgen maken om Beans en hoe betrokken totaal onbekende mensen zijn bij de hond.
Het is weer de boktonzin eens roet in het eten gooit. Er zijn andere methodes dan een slot erop gooien.