Monddood gemaakt ten nadele van Beans.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

easygoing

Monddood gemaakt ten nadele van Beans.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 19:21

En toen werden weer een hoop bokkers monddood gemaakt.

[BB] Groot schalige zoek actie Beans *afgeblazen*

Tuurlijk zijn er offtopic berichten maar bij een discussie worden nou eenmaal ook wel eens andere onderwerpen betrokken. Waarom een heel topic op slot ipv bokkers die over de lijn gaan aanpakken? Teveel werk? Geen zin in? Liever kiezen voor de makkelijke manier?

Edit: Titel aangepast.
Laatst bijgewerkt door easygoing op 31-01-11 19:39, in het totaal 2 keer bewerkt

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 19:24

Ik denk niet dat het de bedoeling is om dit nu hier te gaan bespreken.
Je kunt veel beter een pb sturen naar diegene die het op slot heeft gezet.

puma

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 19:24

Nou inderdaad .. ik ben een stille meelezer die elke dag het topic bijleest over de ontwikkelingen en toen stuitte ik ineens op een slotje. Sorry hoor maar mag er dan alleen 'aaaah wat zielig' en 'is er nog nieuws over Beans' gezegd worden? Ik vind het oprecht jammer dat we nu niet meer op de hoogte worden gehouden en misschien nooit zullen weten of Beans nog gevonden wordt.

HeleneDas

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 19:25

ik heb inderdaad Nickeltje gepb't, kreeg netjes antwoord.
maarja het is ook niet de bedoeling om er een rel-topic van te maken!

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 19:28

Storm schreef:
Ik denk niet dat het de bedoeling is om dit nu hier te gaan bespreken.
Je kunt veel beter een pb sturen naar diegene die het op slot heeft gezet.

Alsof je met je pb-en wat opschiet, bovendien gaat dit meerdere bokkers aan dus waarom gaan pb-en als dit een publieke aangelegenheid is.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 19:28

puma schreef:
Nou inderdaad .. ik ben een stille meelezer die elke dag het topic bijleest over de ontwikkelingen en toen stuitte ik ineens op een slotje. Sorry hoor maar mag er dan alleen 'aaaah wat zielig' en 'is er nog nieuws over Beans' gezegd worden? Ik vind het oprecht jammer dat we nu niet meer op de hoogte worden gehouden en misschien nooit zullen weten of Beans nog gevonden wordt.

_/-\o_

Hier nog iemand die van redelijk actieve poster is teruggegaan naar een meelezerstand.
Ben het dus met bovenstaande eens.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 19:31

Ben het met easygoing en puma eens. Neem me niet kwalijk hoor, maar dankzij andermans schijnheilige gedrag kunnen we niet meer op de hoogte gehouden worden van Beans.
Vind het trouwens ook een kwalijke zaak dat persoonlijke meningen niet meer uitgesproken mogen worden. Niet iedereen zou het zoals eigenares oplossen, anderen wel.

Neem aan dat iedereen graag wil dat Beans veilig en wel zsm thuis of in veiligheid komt!!

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 19:33

HeleneDas schreef:

Maar haal de mensen die rellen dan gewoon uit het topic en laat de mensen die zich wel kunnen gedragen gewoon doorposten.. (ik was ook een meelezer)

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 19:35

Heino schreef:
HeleneDas schreef:

Maar haal de mensen die rellen dan gewoon uit het topic en laat de mensen die zich wel kunnen gedragen gewoon doorposten.. (ik was ook een meelezer)

Iig de updates...

HeleneDas

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 19:35

Heino schreef:
HeleneDas schreef:

:j , ik vind het ook raar hoor, ik denk dat er nu minder kans is voor beans, en zowieso vond ik dat de hulp niet gewaardeerd werd, en sommige mensen hadden wel gelijk!

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 19:37

Heino schreef:
HeleneDas schreef:

Om heel eerlijk te zeggen vond ik dat rellen wel meevallen hoor, mensen gaven hun visie op het geheel en ja dat andere er anders over denken is nou eenmaal niet anders.
Als we allemaal dezelfde mening zouden hebben dan zouden er ook geen discussies ontstaan en zouden een hoop fora waaronder ook bokt zichzelf wel op kunnen doeken.

xJasmijn

Re: monddood gemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 19:38

Ik heb het ook doorgelezen.. wat een drama...

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 19:39

@easygoing: Maar je kan je mening netjes verwoorden over zonder na te denken op het internet gooien wat in je opkomt :) Met zo'n onderwerp kan een beetje nuance geen kwaad denk ik.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 19:39

Het is de keuze van de eigenaresse dat ze niet wil dat er gezocht word. Heel erg jammer maar dat is haar keuze.
Het hele topic werd nu volgepraat met reacties als 'ik snap niet waarom we niet mogen zoeken' en nog meer van dot soort reacties. Daar heeft toch niemand iets aan? Ik snap heel erg goed dat het frustrerend is, het liefste zou ik in mijn auto stappen om de hond te gaan zoeken samen met alle andere bokkers. Maar dat kan nu eenmaal niet en wie zijn wij dan?
Om nog meer frustraties te voorkomen is daarom het topic op slot gezet. Maar ik weet zeker dat er een update wordt geplaatst zodra deze er is :j

easygoing

Re: Monddood gemaakt ten nadele van Beans.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 19:44

Heino, Dan nog vond ik de reactie reuze meevallen.

Storm, wat een boktonzin is dit nou weer zeg. Ik dacht werkelijk dat bokt er is om te praten over paarden en meer dingen die ons bezig houden. Al gaat dit zo door tot in den treuren nou en.
De frustratie voorkom je niet door dit topic op slot te knallen. Leuk dat er updates zullen komen maar wat heeft Beans daar nu aan? Met alle respect voor de eigenaar maar mocht ik daar in de buurt wonen en ik zou de kans hebben Beans te vangen dan is het dikke pech voor de eigenaresse hoor BEANS BELANG GAAT VOOR die van haar.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 19:45

ach kom op zeg, jullie hebben zelf op een slotje aangestuurd met jullie respectloze gezever. Het verbaasde mij zelfs dat het nog niet eerder op slot gezet is. Discussieren is 1 ding, maar dit ging veel te ver.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 19:45

Caira schreef:
ach kom op zeg, jullie hebben zelf op een slotje aangestuurd met jullie respectloze gezever. Het verbaasde mij zelfs dat het nog niet eerder op slot gezet is. Discussieren is 1 ding, maar dit ging veel te ver.

Zoals?

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 19:47

Tsja, dat heb je gewoon vaak als er veel mensen ergens samen komen en het er niet mee eens zijn, dan worden meningen vaak geventileerd. Maar imo moet dat ook gewoon kunnen, anders lijkt het idd op monddood maken.

De mensen bedoelen het goed, in het belang van Beans. Want wees héél eerlijk allemaal, iedereen vind het toch te lang duren? -> géén aanval op methode, 4 weken duren gewoon te lang en slechts hopend dat ze gauw veilig terug is!

Edit: ik doelde op post van Storm, maar kwam er niet tussen.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 19:49

Vind het ook erg vervelend. Ik heb me helaas op het einde zelf ook en beeje schuldig aan gemaakt en daar baal ik heel erg van, maar goed, als je zo betrokken bent bij de hele zaak dan kun je gewoon iets emotioneler reageren.

Ik heb vandaag echt met hartkloppingen in de auto gezeten onderweg naar huis, in de hoop gewoon iets te zien...! Maar helaas....

Aan de andere kant snap ik het slotje ook wel. Het dreeg echt de verkeerde kant op te gaan met bepaalde personen die de touwtjes over wilden nemen....en dan nog de opmerking "Dan zoeken we meteen een nieuw baasje"....Nee, wat dat betreft liep het topic echt de verkeede kant op en als eigenaresse van de hond had ik het topic dan ook op slot willen zien gaan eerlijk gezegd. Zulke opmerkingen doen gewoon pijn.

Nou ja, ik blijf duimen voor Beans en maak morgen op de terugweg naar huis dezelfde route als vandaag. Wie weet....!

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 19:52

Ik vind het ook lang duren en wil best rondrijden om naar haar uit te kijken.
Maar het blijft jammer dat er dan geen updates meer gegeven worden over de omgeving waar ze het laast gezien is en OF ze nog gezien is.Ga n.l niet voor Jan met de korte achternaam doelloos rondrijden door een gebied waar ze waarschijnlijk al helemaal niet meer is.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 19:53

zigranta schreef:
Maar het blijft jammer dat er dan geen updates meer gegeven worden over de omgeving waar ze het laast gezien is en OF ze nog gezien is.Ga n.l niet voor Jan met de korte achternaam doelloos rondrijden door een gebied waar ze waarschijnlijk al helemaal niet meer is.

Ik ben geoon van de laatste melding uitgegaan. Ik kan me niet voorstellen dat ze heel ergens anders is...

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 19:57

Adil schreef:
Vind het ook erg vervelend. Ik heb me helaas op het einde zelf ook en beeje schuldig aan gemaakt en daar baal ik heel erg van, maar goed, als je zo betrokken bent bij de hele zaak dan kun je gewoon iets emotioneler reageren.

Ik heb vandaag echt met hartkloppingen in de auto gezeten onderweg naar huis, in de hoop gewoon iets te zien...! Maar helaas....

Aan de andere kant snap ik het slotje ook wel. Het dreeg echt de verkeerde kant op te gaan met bepaalde personen die de touwtjes over wilden nemen....en dan nog de opmerking "Dan zoeken we meteen een nieuw baasje"....Nee, wat dat betreft liep het topic echt de verkeede kant op en als eigenaresse van de hond had ik het topic dan ook op slot willen zien gaan eerlijk gezegd. Zulke opmerkingen doen gewoon pijn.

Nou ja, ik blijf duimen voor Beans en maak morgen op de terugweg naar huis dezelfde route als vandaag. Wie weet....!

Denk niet dat jij, ik of andere ons schuldig moeten voelen, we voelen ons allemaal betrokken bij het geheel en willen uiteindelijk allemaal hetzelfde en dat is dat Beans weer in veiligheid is.
De opmerkingen die gemaakt zijn kan ik goed begrijpen de eigenaresse lijkt voor de buitenwereld erg afwachtend en niet doeltreffend genoeg wat er dan snel op lijkt dat ze niet het uiterste uit de kan haalt wat andere dan weer anders aan zouden pakken.
Het is bijzonder spijtig dat de eigenaresse geraakt is door de reakties maar aan de andere kant blijkt daaruit wel hoeveel mensen zich zorgen maken om Beans en hoe betrokken totaal onbekende mensen zijn bij de hond.

Het is weer de boktonzin die nog maar eens roet in het eten gooit. Er zijn andere methodes dan een slot erop gooien.
Laatst bijgewerkt door easygoing op 31-01-11 20:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 19:58

easygoing schreef:
Het is weer de boktonzin eens roet in het eten gooit. Er zijn andere methodes dan een slot erop gooien.

Dat ben ik met je eens!

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 19:59

Adil schreef:
zigranta schreef:

Ik ben gewoon van de laatste melding uitgegaan. Ik kan me niet voorstellen dat ze heel ergens anders is...

Maar als je kijkt naar de afstand die ze al af heeft gelegd in 5 weken is het niet vreemd als ze wel al verder weg is nu dan dat jij en ik bedenken, ook omdat group1850 al dagen in het laatst bekende gebied aan het spotten is en zelfs geen andere zoekende tegenkomt.
Mijn conclusie is dus dat er daar niet gezocht word door de eigenaar omdat ze daar dan niet is!

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 19:59

easygoing schreef:
Adil schreef:

Denk niet dat jij, ik of andere ons schuldig moeten voelen, we voelen ons allemaal betrokken bij het geheel en willen uiteindelijk allemaal hetzelfde en dat is dat Beans weer in veiligheid is.
De opmerkingen die gemaakt zijn kan ik goed begrijpen de eigenaresse lijkt voor de buitenwereld erg afwachtend en niet doeltreffend genoeg wat er dan snel op lijkt dat ze niet het uiterste uit de kan haalt wat andere dan weer anders aan zouden pakken.
Het is bijzonder spijtig dat de eigenaresse geraakt is door de reakties maar aan de andere kant blijkt daaruit wel hoeveel mensen zich zorgen maken om Beans en hoe betrokken totaal onbekende mensen zijn bij de hond.

Het is weer de boktonzin eens roet in het eten gooit. Er zijn andere methodes dan een slot erop gooien.

Amen. _ /-\o_