Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_Bitje_ schreef:Gelukkig heb ik hier geen (enorm) last van, maar kan me voorstellen dat sommige mensen dat natuurlijk wel hebben.
Maar ja, eigenlijk kom je dit soort dingen overal wel tegen, zoals MSN vandaag, of als je iets in de krant leest.
Caira schreef:Ach kom op zeg, ik vind dit wel lichtelijk overdreven. Er zijn geen heftige foto's te zien en de titel is ook gewoon beschaafd nederlands. Ik vind al die relatie en sex topics vele malen erger.
Je kunt bokt gewoon op het forum instellen, dan kom je niet eens op de voorpagina.
Ik ben juist blij dat dit soort berichten ook vermeld worden, als er ook maar 1 iemand wijzer van wordt is het al zinvol.
Girl In The Mirror schreef:Ik vind het eerlijk gezegd nogal een overdreven reactie van je. Ik neem dan aan dat je ook nooit de tv, radio of krant aanzet, of nieuw op internet leest. Daar kom je immers nog veel schokkendere dingen tegen. Om maar wat te noemen: Nederlands-Iraanse vrouw opgehangen, jongetje misbruikt en vermoord.
Je ziet nu alleen een titel, aan jou de keuze om het te openen of niet. Dat jij al naar wordt van de titel, tja. Wees in elk geval blij dat het in de titel staat, en niet zo vaag omschreven dat je het nieuwsonderwerp opent, en pas halverwege erachter komt dat het om dit schokkende feit gaat.
Ik snap dat als paardenliefhebber dit soort zaken je echt aan het hart gaat, maar Bokt heeft ook een nieuwsfunctie, en kan niet alleen praten over blijde zaken. Ook de minder leuke en zelfs ronduit trieste zaken uit de paardenwereld worden belicht. Het zou pas wat zijn als dit soort zaken in de doofpot zou worden gestopt.
Girl In The Mirror schreef:Ik vind het eerlijk gezegd nogal een overdreven reactie van je. Ik neem dan aan dat je ook nooit de tv, radio of krant aanzet, of nieuw op internet leest. Daar kom je immers nog veel schokkendere dingen tegen. Om maar wat te noemen: Nederlands-Iraanse vrouw opgehangen, jongetje misbruikt en vermoord.
Je ziet nu alleen een titel, aan jou de keuze om het te openen of niet. Dat jij al naar wordt van de titel, tja. Wees in elk geval blij dat het in de titel staat, en niet zo vaag omschreven dat je het nieuwsonderwerp opent, en pas halverwege erachter komt dat het om dit schokkende feit gaat.
Ik snap dat als paardenliefhebber dit soort zaken je echt aan het hart gaat, maar Bokt heeft ook een nieuwsfunctie, en kan niet alleen praten over blijde zaken. Ook de minder leuke en zelfs ronduit trieste zaken uit de paardenwereld worden belicht. Het zou pas wat zijn als dit soort zaken in de doofpot zou worden gestopt.
gipsyboy schreef:het moet ook zeker niet in de doofpot.
maar ik vind het een beetje teveel.
het is meer slecht dan goed, ik hoop dat je dat ook snapt.
mischien kan het nieuws ergens anders dan op de voorpagina, in ieder geval schokkend nieuws.
ik heb er zelf niet super veel last van. maar ik snap de ts heel goed
easygoing schreef:gipsyboy schreef:het moet ook zeker niet in de doofpot.
maar ik vind het een beetje teveel.
het is meer slecht dan goed, ik hoop dat je dat ook snapt.
mischien kan het nieuws ergens anders dan op de voorpagina, in ieder geval schokkend nieuws.
ik heb er zelf niet super veel last van. maar ik snap de ts heel goed
Struisvogelgedrag noem ik dat, als ik het niet zie dan weet ik het niet en dus zal het er ook wel niet zijn.
puma schreef:Ohja dat soort dingen grijpen me ook zeker aan .. hieruit blijkt maar weer dat niet iedereen op dezelfde manier reageert op dit soort dingen. Ik krijg er een rotgevoel van en een ander leest er overheen en voelt er niets bij. Dat mag je overdreven vinden maar om dan maar te zeggen dat ik therapie moet overwegen lijkt mij weer wat overdreven. Dit laatste overigens naar Caira.
puma schreef:Waarom zou je er constant mee geconfronteerd moeten worden om te beseffen dat er heel veel ziekelijk gestoorde mensen op de wereld rondlopen?