Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
LadyGrace schreef:vind ik wel!!
zo heet er iemand hier op bokt Grace...
nou die is al een jaren niet meer aangemeld.
Zat ik ook aan te denken.. kunnen ze dat account niet beter verwijderen?
daar maken ze mij iig heel blij mee
Diaan schreef:Volgens mij is hier eerder een topic over geweest.. Ik dacht dat ze de accounts niet kunnen verwijderen omdat de berichten die ooit door iemand getypt zijn in een forum, dan geen 'eigenaar' meer hebben zegmaar.. En als iemand anders die naam aanneemt, zijn het ineens jouw berichten.....
Diaan schreef:Volgens mij is hier eerder een topic over geweest.. Ik dacht dat ze de accounts niet kunnen verwijderen omdat de berichten die ooit door iemand getypt zijn in een forum, dan geen 'eigenaar' meer hebben zegmaar.. En als iemand anders die naam aanneemt, zijn het ineens jouw berichten.....
drafbalk schreef:En als de naam dan gewoon niet aanklikbaar meer is, zodat ze niet meer naar jouw profiel kunnen gaan?
OF dat die mensen een andere naam krijgen, zoals bijv. gast of zo.
En als je dezelfde naam hebt van diegene die verwijderd is, de berichten niet in verband met elkaar staan.
Snap je?
Ik weet ook niet of het mogelijk is?
LadyGrace schreef:xXxdesiixXx schreef:Ik vind het wel een goed idee!
Dan zijn er ook weer meer namen beschikbaar, anders wil je een naam en dan is hij al bezet door een niet actief persoon xD
haha, ja klopt, jij heb zo te zien ook niet de makkelijkste naam gekozen, omdat blijkbaar beteren al bezet waren